Gå til innhold

Problemer

Anbefalte innlegg

Jeg har noen problemer med en ny PC.

Hakking

Når jeg scroller opp og ned på websider, så hakker det. Skal det gjøre det? Det gjorde ikke det før.

Skjermkort

Har et ATI Radeon VE DDR 64 MB skjermkort som ikke funker som det skal, dette kan være problemet med hakkinga over, men det blir rart også når jeg oppdaterer driverne. Bør jeg kjøpe nytt skjermkort?

Feilrapporter

Får også en del feilrapporter gjennom en dag som forårsaker at programmer som f.eks. mIRC, Notepad, Internet Explorer avsluttes. Hva må jeg gjøre? Maskina er helt ny.

AMD Athlon XP2200+

512 DDR RAM

80 GB HD

PS: Er helt nøtt når det gjelder slike ting

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som om det er på tide med en DEFRAGMENTERING!

Elsker disse, tar et par dager på en 120gb. Kanskje du skal formatere disken og legge inn windows på nytt? Kanskje enklere.

Det høres iallefall ut som om windowsen din har litt for mye å holde styr på.

Lenke til kommentar

Quote:

tar et par dager på en 120gb.

Hvaforrno??? Har aldri brukt dager på defragmentering. Hvor er det du får dette fra? :grin:

Saxhaug, jeg anbefaler deg å scanne maskinen med en virusscanner. Dette kan du gjøre online blant annet her: http://housecall.trendmicro.com/ . Installer nyeste drivere til hovedkortet ditt, skjermkort og evt. annet utstyr. Det er også riktig at du bør defragmentere, som sikkert er unnagjort på en time eller to. Lykke til!

[ Denne Melding var redigert av: Villmink på 2002-12-04 06:38 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-04 06:29, skrev Villmink:

Quote:

tar et par dager på en 120gb.

Hvaforrno??? Har aldri brukt dager på defragmentering. Hvor er det du får dette fra?
:grin:

Skremmer gutten litt bare. :smile:

Men defragmentering tar gjerne litt tid! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...