Demogorgon Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 jeg har lekt med tanken litt en stund nå, dette er noe jeg har satans lyst til å gjøre! lar det seg egentlig gjøre for en so så vidt kan å sveise litt, skrudd litt golf MK2 og er generelt nevenyttig? det ser ut til at jeg får meg verksted nå med lakkbås og det hele. så da har jeg litt lyst til å få brukt det. på en slik konversjon, hvor mye av understellet må transplanteres? har audi noen fullblods quattroer med understell i golf størelse? lengde er nødvendigvis ikke noe problem, da mellomakseln vel kan kuttes ned? golf mk1 er jo en liten bil, men en 4 sylindra audiblokk snudd rette vegen må vel få plass? jeg snakker ikke om noen bil som skal gateregges, men det hadde vært fantastisk morro. jeg rømmer litt om en dyp army\olivengrønn mk1 golf med quattro, bur og feite hjul og golf 2 90 fangere. hadde vel vært morro eller hva? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Dette høres sinnsykt bra ut, håper du får det til Det aller første jeg ville ha gjort er og meldt meg inn i Volkswagen Audi Club Norge. Er så sinnsykt mye informasjon du kan få der at det er helt skremmende. http://vwaudi-club.no/ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Om du ser på Bilforumet, så mener jeg det ligger en tråd der om en MK2 som bygges om til Quattro (eller var det Volvo kanskje?).. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) bilforumet er nede for min del, og du mener ikke den G2'n som bygges om til bakhjulstrekkar med volvo driverk og motor? marvil, jeg aner ikke hvor jeg skal begynne å lete, kunne du linka meg tråden? å søke på BF.no er temmelig nære håpløst. Endret 12. februar 2007 av Demogorgon Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Dette høres sinnsykt bra ut, håper du får det til Det aller første jeg ville ha gjort er og meldt meg inn i Volkswagen Audi Club Norge. Er så sinnsykt mye informasjon du kan få der at det er helt skremmende. http://vwaudi-club.no/ 7922344[/snapback] vel, jeg burde jo ha joina VACN.. håper jeg får det til og. første post på programmet blir å se om det i det heletatt er mulig å finne noe quattro utstyr som får plass med tanke på bredde i en mk1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) vet værtfall att mange folk har hatt lyst til å få på quattro understell på sin coupe fwd. dette er jo samme karroseri, men skal du gjøre dette må visst gulvet sveises over fra en quattro, dette grunnet coupe fwd ikke har tunnel til mellomaksling i gulvet. altså, du har nok en del jobb og hodekløing foran deg vil jeg tippe men det høres morro ut, ja Endret 14. februar 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 jau, hvis jeg trår til med detta så regner jeg i grunnen med å måtte røske den stakkars lille golfen temmelig i biter og ut med hele gølvet, muligens lage rørramme på deler av karossen. ting står å faller litt på om det blir forsvaret eller ingeniørstudier på meg neste år. jeg er frista til å utsette forsen litt ^^ Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har blitt gjort før dette. Husker ikke hvem, men det var engelskmenn som bygde den. var forresten Rs motor i den. Den måtte breddes rimelig mye!! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 jeg er slettes ingen fiende av litt bredding ^^ utaforfelg er porr. ser ut til at det har ordna seg med verktedtet og nå, så etter at jeg har kost litt med mk2'n, ny lakk og lignende skal det gjøres innkjøp Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 En kompis holder på med en slik golf2, med quattro og 2,2 turbo motor montert "riktig" vei... Hele fronten er rør ramme, og tunell til mellomaksel er skjært ut i gulvet, og det var ikke så ille mye arbeid som jeg skjønte. Her er det brukt audi 90 drivverk, og breddet g60 rally styling... Men han bruker coilover dempere, og noe spesial bestilte bremser hele veien rundt... Skal tross alt stoppe en 750kg bil med drøyt 500hk.... Men bilen går godt nå kan man si, og han regner med å ha den helt klar til våren Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Faen så rått da. Han har vel ikke en prosjekttråd et sted da? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 bjønnfett cossiemk1! jeg må nok få taki noe litt mindre en audi 90 saker, golf mk1 er noe mindre en mk2'ern Lenke til kommentar
gauteD70s Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hvis du tar utgangspunkt i en golf ralley eller en golf syncro er saken en heeelt annen! Dette er gjort før og ike umulig. Det ligger faktisk understell og girkasse til salgs på VACN forumet. Gi gass! Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Golf Mk1 har coilovers originalt. Det betyr bare at fjæra sitter rundt demperen, ikke utenom. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Gaute: med syncro blir saken en annen en ja, men jeg vil unna det forbanna haldex skitet, rein quattro og generøst med sperre er det jeg er ute etter, jeg kunne kanskje vært på utkikk etter en gammal gruppe B bil eller annen rally farkost? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 en "gammal gruppe b" bil er nok ikke billige saker.. om du finner en da.. Lenke til kommentar
spruce Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Jeg har en -87 golf 2 syncro hvis dette er av interesse for deg? Bilen ser ikke alt for pen ut, grunnet rust her og der. Men gulvet skal være fint, og det er vel omtrent bare det du trenger? Er ikke snakk om alt for mange tusen for denne - men gjør nok jobben din veldig mye enklere? Gi meg beskjed hvis dette er av interesse. Edit: Husker jeg hadde sett video av en mk1 med quattro, så lette litt og fant denne. Ser ikke så alt for gærnt ut det egentlig Endret 4. mars 2007 av spruce Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Mye jobb men fullt mulig! Blir digg bil tilslutt da Det selvsagte motorvalget er jo en 5-sylindret turbo 20 v. drivverk kan jo taes fra en 90, s2, s4, eller noe. Endret 29. mars 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå