Jani2012 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Kanksje litt flaut å ikke vite d selv, men jeg har virkelig ikke peiling :wink: Hvilket program bruker jeg for å koble sammen mangen korte filmer... f.eks avi eller mpg. da tenker jeg ikke på å fyre alle inn i et redigeringsprogram og eksportere som vanlig... etc. jeg tenker på programmet som gjør det for meg. TAKK! Janicz Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Adobe Premiere Oi, sorry.. Jeg så ikke det du skrev om at du ikke ville ha redigeringsprogram før nå. Jeg vet ikke om noen sånne program. [ Denne Melding var redigert av: l1th1um_ på 2002-12-03 23:10 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 To forslag: *Kopier "film2.avi" til slutten av "film1.avi" - det går av og til. Copy "film2.avi" >> "film1.avi" går kanskje. Hvis ikke: kjør dir /?, så får du korrekt. *Last ned VirtualDub - veldig enkelt program som lar deg spleise filmer. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Et enkelt Google-sök fant tonnevis av resultater, bare å velge. Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Send meg en mail så kan jeg sende programmet jeg bruker. Der er det bare å klikk, dra og slipp og start så er du ferdig Koskov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå