Gå til innhold

Bokmerker virker ikke i IE

Anbefalte innlegg

Jeg har et merkelig problem. Jeg får ikke lagret bokmerker, trykker jeg CTRL + D skjer ingen ting, Trykker jeg på "Favorites" står det bare Add to favorites og Organize favorites, men ingen av bokmerkene mine er der :(

Går jeg på Organize Favorites og tar add Folder får jeg en error hvor det står:

An error has occured in this dialog

Error 306

Unspecified error

Går jeg til "C:\Documents and Settings\BrukerNavn" hvor Favorites mappa skal være så er den ikke der, men hvis jeg lager en ny mappe og prøver og kalle den favorites får jeg beskjed om at den er der allerede... skjønner ingen ting jeg. jeg har satt på vis skjulte filer og mapper så hvis den er der burde jeg vel se den? :(

Jeg har også prøvd og skrive C:\Documents and Settings\BrukerNavn\favorites i adresselinja men da får jeg bare "cannot find file erroren.

Jeg er ikke sikker, men jeg trur dette skjedde etter jeg hadde tatt windows update for og få explorer 7.

Jeg bruker Opera til vanlig, men bruker explorer når jeg søker torrents og sånt. siden opera laster ned torrents med browseren. så det er ikke krise, men tydelig vis er det noe galt her og sånn vil jeg ikke ha det ;) er det noen som kan hjelpe meg her tro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig feil, men anbefaler mye heller at du sikker i på verktøy > instillinger > avansert > nedlastinger - menyen i Opera, legger til torrent og velger at den skal åpnes direkte i ditt foretrukne torrent-prog.

Slo meg plutselig, du har vel ikke engelsk IE7 og ÆØÅ i kontonavnet ?

Endret av RulleRimfrost
Lenke til kommentar
Merkelig feil, men anbefaler mye heller at du sikker i på verktøy > instillinger > avansert > nedlastinger - menyen i Opera, legger til torrent og velger at den skal åpnes direkte i ditt foretrukne torrent-prog.

Slo meg plutselig, du har vel ikke engelsk IE7 og ÆØÅ i kontonavnet ?

7923655[/snapback]

Jeg bruker engelsk IE7 jo, men har ikke ÆØÅ i navnet nei.

jeg skjønner ikke det her. jeg pleier som regel og finne løsninger på ting ved og google litt. google er fin sånn :p men finner ingen ting om dette. det må jo gå an og få fiksa det :(

Hvis jeg tar System restore hva mister jeg da? forsvinner programmer jeg har installert? filer?

Lenke til kommentar

La nå dette ikke bli om til en IE vs Firefox vs Opera tråd. Er nok av de... Som sagt over, kan du konfigurere Opera til å ikke åpne .torrent-filer automatisk.

Dette kan lett gjøres ved å skrive

opera:config

i adressefeltet på Opera og deretter klikke på BitTorrent og ta vekk haken på enabled.

Men tilbake til reparasjon av IE... Dette var en litt verre nøtt. Jeg har ikke xp fremfor meg her, da jeg sitter på Vista. Men tankene mine sirkler rundt at den enkleste metoden muligens er å lage en ny brukerkonto, kopiere over dokumentene du behøver, samt innstillinger fra diverse program (slå på "vis skjulte filer" for å se disse) over til den nye brukeren. For så å slette den gamle brukeren og bare bruke den nye.

Lenke til kommentar
La nå dette ikke bli om til en IE vs Firefox vs Opera tråd. Er nok av de... Som sagt over, kan du konfigurere Opera til å ikke åpne .torrent-filer automatisk.

Dette kan lett gjøres ved å skrive

opera:config

i adressefeltet på Opera og deretter klikke på BitTorrent og ta vekk haken på enabled.

Men tilbake til reparasjon av IE... Dette var en litt verre nøtt. Jeg har ikke xp fremfor meg her, da jeg sitter på Vista. Men tankene mine sirkler rundt at den enkleste metoden muligens er å lage en ny brukerkonto, kopiere over dokumentene du behøver, samt innstillinger fra diverse program (slå på "vis skjulte filer" for å se disse) over til den nye brukeren. For så å slette den gamle brukeren og bare bruke den nye.

7931746[/snapback]

Takker og bukker. :thumbup: det var ikke verre altså.. hehe.. nå som opera ikke starter torrentene lenger blåser jeg bare i IE7. har ikke no bruk for den lenger da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...