zipuz Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg er nå på utkikk etter en ny mobiltelefon, ettersom den jeg har nå ikke passer mine behov. Funksjoner: -Kalender: Ja, helst profesjonell -GPRS: Ja -EDGE: Ja -Email klient:Ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: uvesentlig -Vekt: Uvesentlig -"Støt/sprut/støv-sikker": Uvesentlig Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Størrelse på skjerm. Stor -Touchscreen: Gjerne touch, men er ikke noe "must" Pris: -Budsjett: ca 3000,- -Abonnement: Ikke nødvendig Diverse: -Merke: Åpen for det meste -Kamera: Uvesentlig -Videokamera: Uvesentlig -Symbian: Uvesentlig -Infrarød port:Uvesentlig -Blåtann (Bluetooth):Ja -Internminne: >64mb -Minnekort?:Ja -MP3: Uvesentlig -Radio: Uvesentlig -UMTS: Sikkert ikke dumt -Triband: Ja -wLAN: Ja - Mulighet for GPS: Ja -Batterilevetid: Litt viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? : Sette opp avtaler, oppgaver o.l, surfe nettet, sitte på msn over wifi og sende mailer. Jeg har allerede kikket litt rundt og jeg må si at Nokia e61 ser ganske så passende ut til mitt bruk, men så lurer jeg da på om det er noen andre modeller med lignende funksjoner jeg bør ta en titt på? Mvh - Kristian Lenke til kommentar
zipuz Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Hvordan er e65 i forhold til denne telefonen? Ingen der ute som kan hjelpe meg? Mvh- Kristian Lenke til kommentar
Fredric Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 HTC P4350 kan vere verdt å kike på. Har alt du er ute etter, bortsett frå 3G. Den er litt dyr, kanskje, men verdt pengane Lenke til kommentar
zipuz Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Takk for svar! Har sett på HTC mobilene før, men de blir nok litt for dyre for meg. Siden jeg nå tenkte å kjøpe en mobil uten binding er det ca 1500,- prisfjorskjell på de to telefonene :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå