EmilO Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Når jeg skrur på laptopen og prøver å boote den fra cd/harddisk kommer denna meldingen opp "Operating System not found" har prøvd med både linux og windows... Takker for alle svar Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Er du sikker på at den sjekker CDen du har puttet i? Hvis du går inn i BIOS idét maskinen starter kan du angi at CD-spilleren skal sjekkes før harddisken, under boot-menyen. Lenke til kommentar
EmilO Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Gjort det... Jeg skjønner ingen ting nå EDIT: Jeg knuser dritten snart Endret 11. februar 2007 av EmilO Lenke til kommentar
EmilO Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 PC'n din booter nok på HD før CD. Har du i det hele tatt fått installert noe OS før? prøv å tappe på "F12" knappen til du får opp boot meny og velg CD-rom der;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå