twister8310 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Min laptop ser ut til å funke helt normalt helt til det kommer opp en feilmelding hvor det står "send" og "ikke send" flere ganger.. Det står på meldingen at det er feil med "microsoft windows". Etter ca 1 min får jeg opp en blå skjerm hvor det står noe dritt på.. (se bilde). Noen som kan hjelpe meg? Har prøvd å installere windows på nytt, men får aldri tid til det for blåskjermen kommer opp før jeg får sjangsen til å begynne installasjonen:S Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Hei! Ser ut som om du har noe rusk maskineriet. Denne hjelper forhåpentligvis deg. Lykke til! PS: Du må vel starte opp windows i safe-mode (F8 under oppstart) Endret 11. februar 2007 av nisselue Lenke til kommentar
twister8310 Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Hei! Ser ut som om du har noe rusk maskineriet. Denne hjelper forhåpentligvis deg. Lykke til! 7922225[/snapback] Takk for svar! Skal se om jeg får det til;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå