Icodden. Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvilke drivere trenger man til P965 og 975X. Er det bare den siste INF Update Utility INFINST_AUTOL.EXE til P965 og 975X som er nødvendig? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ja den dekker det du trenger. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 I tillegg må du selvfølgelig ha driverer til nettverks- og lydkort. I tillegg til eventuelle RAID- og IDE-kontrollere og andre tings som er på hovedkortet du bruker. Lenke til kommentar
Icodden. Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Ok, men trodde alt var integrert i den. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Nei, det er egene drivere til lydkort osv. Hvilket hovedkort har du forresten? Lenke til kommentar
Icodden. Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Jeg skal kjøpe et hovedkort med enten P965 eller 975X. Så lurte jeg bare på hvor lett det er å laste ned drivere til dem. Jeg er inne på intel sin side, men det er så mange ting jeg kan laste ned, så hvilke drivere må jeg laste ned? Endret 11. februar 2007 av -Jon-Arne- Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det letteste er å gå inn på nettsidene til hovedkortprodusenten og finne siden der det står specs om kortet. Derfra pleier det å stå en link til nyeste drivere og BIOS. Lenke til kommentar
Icodden. Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Hva med drivere til Vista. Der finner jeg bare 2 filer på intel sin side. Skal jeg det ikke være flere? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Vista har en hel haug med integrerte drivere. Vet svært lite om Vista foreløpig; skal bare ha det når det kommer DX10 spill for å si det sånn. Men det er ikke verre enn at du kan ordne deg PC og installere Vista, for så å se hva som ikke blir installert og installere det selv etterpå... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ja den dekker det du trenger. 7922482[/snapback] Har problemer med et nytt grafikkort og oppdaterer ting og tang Hvordan kan man sjekke at chipset driveren faktisk har blitt oppdatert. Når jeg sjekker i alt som det står intel 865 PE på,m så står det 2001 bak driverne.......men Intel sin fil er fra 2007? ASUS har nesten ikke oppdateringer lenger til mitt hovedkort, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå