Gå til innhold

WD My Book. USB Device not recognized

exin89

Anbefalte innlegg

Når jeg plugger i WD My book'en så kommer det opp en popup boble som det står:

USB Device Not Recognized.

Hvis jeg starter pcn uten at den står i for så å putte den inn når jeg er i win så fungerer den. Men hvis den skrur seg av pga at den ikke er i bruk etter noen minutter, så funker den ikke. Da kommer det opp meldinga igjen. Så restarter jeg uten at den står i så funker den etter jeg putter den i.

Det var sånn både før og etter formatering så jeg veit ikke hva som kan være problemet. Den fungerer på laptopen som vi har her. Har ikke prøvd den ordentlig på den men antar den har det samme problemet. Alle andre USB devices fungerer fint. Jeg har også prøvd forskjellige USB porter.

Hva kan jeg gjøre for å få den til å fungere ordentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

har prøvd å dra ut strømmen, men det hjelper ikke. Hjalp første gangen men ikke etterpå. Blir litt forbanna når ting som skal være plug and play ikke funker som de skal.

Det fulgte heller ikke med noe driver disk eller noe. Har prøvd å installere win 98driver men det funker ikke.

Vet ikke om det bare er pcn som sliter, men den funker hvis den står i under boot, og etter den har satt seg standby funker den ikke før pcn er restarta igjen.

Hvis ikke noen kommer med noe hjelp blir det nok til at vi leverer inn den til komplett og ber om noe som funker. :wallbash::realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...