Lefse Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei, jeg har tenkt å lage et data-kabinett av kabinettet til en gammel Radionette Forum. Har folk noen tips? Noe som er viktig å huske på med data-kabinett i tre? Takker for alle råd og tips. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ikke ødelegg radioen. Det er jo et samlerobjekt. Lag deg heller ett nytt trekabinett som har noe lignede form da vell.? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er vel ikke noe å samle på bare fordi det er gammalt? Hvor stor en boksen innvendig? Hvor mye og hvor stor hardware skal du ha inn? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Radiokabinettet er allerede tomt for deler, og vi har en 4-5 stykker stående av den modellen tror jeg faktisk. Hardwaren er i signaturen min. Har sjekka at det er plass da. Prosessorkjøler er Zalman CNPS9500 AM2 og gpu-kjøler er VF900 cu Endret 12. februar 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvor stor er den radioen da? du trenger litt plass til ATX og stor cpu kjøler. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Er en støttevegg litt til siden for midten som deler kabinettet opp i 2 "rom", og der jeg vil ha hovedkortet er målene: H26cm B31,5cm D24cm. Må jeg ha i metallplater eller noe på grunn av skjerming eller lignende? Til ventilasjon hadde jeg tenkt å bruke 3 12cm vifter og muligens en 9cm vifte, som jeg har liggende. Dette blir i tillegg til PSU-vifta da, så ventilasjon blir nok ikke noe problem. Må bare finne en grei plassering av viftene. Lurer på om jeg kanskje skal ha de tre 12cm viftene på linje øverst til venstre, over hovedkortet. 9 cm vifta er jeg ikke sikker på om jeg kommer til å bruke, da den ikke flytter så mye luft med nedkobla spenning. Har lastet opp noen bilder nå. Endret 12. februar 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå