akristina92 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei. Fikk 360 litt før jul, og har helt til nå bare hatt ett spill (Gears of War), så derfor har ikke xbox-en vært alt for mye i bruk. Solgte gamecuben min for stakkarslige 300 kroner, så jeg har forsåvidt råd til ett nytt spill nå. Jeg har hatt det meget gøy med CO-OP på Gears of War, så derfor lurte jeg på om dere kunne anbefale noe i samme bane? Skytespill med CO-OP og split screen-søtte, altså. Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Da vil jeg anbefale Rainbow Six: Vegas. Det har alt du spør etter! Lenke til kommentar
stokkehalvorsen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Da vil jeg anbefale Rainbow Six: Vegas. Det har alt du spør etter! 7922073[/snapback] Helt enig, RB6: Vegas er også utrolig morro online. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Da vil jeg anbefale Rainbow Six: Vegas. Det har alt du spør etter! 7922073[/snapback] Helt enig, RB6: Vegas er også utrolig morro online. 7927289[/snapback] Definivt RB6 ja, der kan man som i GeoW, spille gjennom storyen i Co-op Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå