ShredLord Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Fant dette no nyleg. Ikkje noko imponerande grafikk, men multiplayeren vert nok av samme kvalitet som tidlegare. Det kjem nok til å sjå betre og betre ut fram mot release og. http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=157521 9 CommentsSeven new Halo 3 alpha screenshots have been leaked on to the internet via germen site Evo-x.de, showing in greater detail the levels and weapons we'll have access to in the multiplayer beta test this spring. Even though the shots are low quality camera-to-screen jobbies, we're still impressed by the new assault rifle model and impressive amount of trees and background detail present in the maps - and we expect the single-player campaign to look even better. You can check out the screens for yourself here. As for getting on to the multiplayer beta, you'll want Realtime Worlds' Crackdown when it's released next week. Look for our review of that title in the next few days. Lenke til kommentar
patham Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Står jo alpha build på bildene, altså ikke beta så blir nok en hel del bedre skal du se Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Som Bungie selv sa... spillets grafiske side er LANGT fra ferdig.... Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Står jo alpha build på bildene, altså ikke beta så blir nok en hel del bedre skal du se 7921692[/snapback] Det vil eg håpa. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Var vel også slik at Online-motoren var ein videreutbygging fra Halo2? Ingen motor bygd fra scratch her altså, i motsetning til single player delen. Ser man på de bildene er det jo som de er tatt rett ut fra Halo2 Endret 11. februar 2007 av Mala Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Såg heilt ubrukeleg ut. Men, eg har aldri likt Halo -- så eg bryr meg ikkje. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Spillte aldri Halo2 noe veldig online, pga. nettet paa hybelen eg bodde var lite Live vennlig for aa si det mildt.Plukket aldri opp online delen naar eg kom heim igjen heller. Men blir nok online naar Halo3 kommer ja, grafikken ser ut til aa gi den online opplevelsen som skal til for aa ha det morro uansett. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Står jo alpha build på bildene, altså ikke beta så blir nok en hel del bedre skal du se 7921692[/snapback] Egentlig litt usikker på om betaen i det hele tatt kommer til å inneholde grafikk tilsvarende den endelige. Godt mulig de vil holde wow-opplevelsen tilbake til retail, men litt usikkert om de ville tørre med tanke på all det hylekoret og dårlige PRen som ville spres av folk som ikke forstår hva beta innebærer. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det beste er at i et av bildene får du se at det er custom match med i betaen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Er det bare meg eller er siktet en god del under midten av skjermen Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Står jo alpha build på bildene, altså ikke beta så blir nok en hel del bedre skal du se 7921692[/snapback] Det vil eg håpa. 7921719[/snapback] Uansett vil nok ikke Halo 3 se like bra ut på stillbilder som GeoW som har en masse masse detaljer. Halo 3 skal dog ha mer interaktivitet i omgivelsene (som at gress og busker reagerer på eksplosjoner etc). Dem satser nok også mer på større slagmarker med mye som foregår på en gang. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har sagt det før og sier det igjen: Halo er verdens mest oppskrytte spillserie! Så mye hype er knyttet til 3ern, men hva nytt har det å tilføre sjangeren? (eller spill generelt) Det blir nok et blankpolert spill, men jeg tror ikke det blir noe spesielt. Samme som 1ern og 2ern. Mass Effect ftw! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 men hva nytt har det å tilføre sjangeren? (eller spill generelt) Hvem har sagt det skal tilføre noe nytt bortsett fra ett høyt sannsynligvis nydelig spill? Hva tilførte Gears of War? Ble det en suksess? Er det ett bra spill? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Jeg har sagt det før og sier det igjen: Halo er verdens mest oppskrytte spillserie! Så mye hype er knyttet til 3ern, men hva nytt har det å tilføre sjangeren? (eller spill generelt) Det blir nok et blankpolert spill, men jeg tror ikke det blir noe spesielt. Samme som 1ern og 2ern. 7924458[/snapback] Nei, det skal kanskje ikke sies at Halo-serien er revolusjonerende, men fanden så underholdende den er. Det er god stemning, underholdende skyting og en heller spennende historie. Det er mer enn nok for meg, ihvertfall. Endret 12. februar 2007 av rasgar Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Mass Effect ftw! 7924458[/snapback] Hear, hear. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Mass Effect ftw! 7924458[/snapback] Hear, hear. 7924732[/snapback] Uff. Mass Effect og Halo kan jo ikke sammenlignes på noen måter... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har sagt det før og sier det igjen: Halo er verdens mest oppskrytte spillserie! Så mye hype er knyttet til 3ern, men hva nytt har det å tilføre sjangeren? (eller spill generelt) Det blir nok et blankpolert spill, men jeg tror ikke det blir noe spesielt. Samme som 1ern og 2ern. Mass Effect ftw! 7924458[/snapback] Tja, kan tenke meg ett par spillserier som er mer oppskrytte, men skal ikke nevne navn Hva nytt vil Mass Effect tillføre sjangeren? Har spilt mange RPG'er gjennom min tid og Mass Effect ser ikke ut til å ha noe som vil revolusjonere sjangeren. Derimot ser det ut til å bli ett veldig bra spill, som jeg gleder meg veldig mye til. Ett spill MÅ ikke være nyskapende for å være bra, hvis det hadde vært kravet hadde de fleste spillene idag vært betegnet som møkk. Lenke til kommentar
assassai Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 håpe det er bedre enn Halo2 Halo 1 var MYYYE bedre enn Halo2 men det er kanskje fordi jeg hadde det på PCen og det er så dårlig å spille på xbox med dritt oppløsning og lagg Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) håpe det er bedre enn Halo2Halo 1 var MYYYE bedre enn Halo2 men det er kanskje fordi jeg hadde det på PCen og det er så dårlig å spille på xbox med dritt oppløsning og lagg 7925134[/snapback] Vel, PC versjonen er dårligere etter min mening i allefall. Har ikke samme sjarmen. i tillegg virker det som om sikten er zoomet litt i HALO PC Edit: leif Endret 12. februar 2007 av Tøffli Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 håpe det er bedre enn Halo2Halo 1 var MYYYE bedre enn Halo2 men det er kanskje fordi jeg hadde det på PCen og det er så dårlig å spille på xbox med dritt oppløsning og lagg Brenn hedning, BRENN!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå