kompakt Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 hei , har fått en del virus på pcn og jeg har tenkt til å re-starte den. hvordan gjør man det?. jeg har litt erfaring med pc men vet ikke hvordan man renser pcn Lenke til kommentar
mard Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Når du restarter pc'n skrur du den av å på Men hvis du vil fjerne virus, så bruker du antiviruset jeg går ut i fra at du har å tar en full scan på pc'n så slettes de etterpå Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Eller vil du formatere den? ikke lett og vite hva du meiner =P Lenke til kommentar
kompakt Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) reinstallere var det jeg mente . slette alt og laste inn windows xp igjen , har scanna pcn med norton flere ganger til ingen nytte.. Endret 11. februar 2007 av kompakt Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) reinstallere var det jeg mente . slette alt og laste inn windows xp igjen , har scanna pcn med norton flere ganger til ingen nytte.. 7921922[/snapback] Da tar du CD'en med operativsystemet på, stikker den inn i datamaskinen og restarter maskinen. Så følger du instruksjonene på skjermen. du vil normalt få spørsmål tidlig i prosessen om du vil reparere, oppgradere eller formattere. velg formattere, men hvis du har flere disker må du passe godt på hvilken du velger her... Du mister alt av informasjon som er lagret på den harddisken du innstallerer på, som normalt er den windows ligger på nå. Hvis du har viktige filer du må ha ut (disse bør helst ikke ha virus i seg, så scann dem før du legger dem inn etterpå), så kan du kopiere disse til en annen harddisk, en usb-penn som er stor nok, evt til cd/dvd... Legg inn et godt antivirusprogram med en gang du har fått operativsystemet opp og gå... lilleninni og forresten, husk å ha cd-key'en lett tilgjengelig. den vil du trenge;o) Endret 11. februar 2007 av lilleninni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå