finfyr Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg får ikke sjekket @online.no mailen min gjennom outlook lengre. Skjedde plutselig. Alle innstillingene ang. kontoene er riktige. Kommer feilmelding angående pop3 severen, der de anbefaler å sjekke ssl porter og slikt. Noen som kan hjelpe en stakkars? webmailen funker som aldri før... Trenger hjelp! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Ingen andre som sliter med dette? Noen må da ha noe tips? Hva er port nr.et til ssl serveren til stjelehor da? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Har du norton internet security?? Oppdaterte den i går og fikk samme problem, bare gi programmet full tilgang via brannmuren din og du skal mest sansynlig se det blir bra. Mvh Goebbels Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Bruker ikke det fra Norton nei. Antivirus fra Norton Står og går, men skal vel ikke ha noe å si? Skjedde plutselig da... Merkelige greier. Kjører adsl fra telenor! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 En annen firevall da?? prøv å disable den når du sjekker mail og se om det går bra da.. Så du bruker ikke den gratis (premium) brannmuren som fulgte med Telenor adsl?? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Nei, skal ikke ha noen brannmur her, såvidt jeg vet. Fatter ingenting jeg, merkelige greier. Sure telenor!!!! Andre som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 En feilmelding hadde vært kjekt, så vi har et sted å starte feilsøkingen... Du nevner SSL-server. Vil det si at du bruker sikker tilkobling? Det er i så fall stor sannsynlighet for at det er det som er problemet. Fjern sikker tilkobling fra egenskapene for e-post-kontoen din, og se om det funker da. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Har noe av det samme problemet. Bruker Outlook Express, har onlineadresse.., Norton Antivirus 2003, men ingen brannmur e.l. Plutselig fungerer det igjen skal du se. Ellers klarte jeg for et par dager siden ikke å logge inn på epostleser.online.no heller, så jeg tror kanskje det er Telenor som sliter. Får håpe det blir bedre.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå