Gå til innhold

Få Per Sundnes vekk fra MGP

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som får spader av han, og den ekle stemmen kombinert med den dialekta??

Han må vekk, ellers er det slutt på at jeg ser Grand Prix!! No more! Og det gjelder alle andre jeg har snakket med til nå...

Få tilbake Jostein Pedersen!!

Oppfordrer alle til å sende en mail til Nrk om dette, så kanskje vi blir kvitt han!

Endret av kakemonster7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri tatt Jostein Pedersen helt. Han lever og ånder for MGP, men virker jo til å hate omtrent alle som deltar, med sin dårlig skjulte sarkasme på omtrent hvert innslag.

Ikke det at jeg har noe respekt for MGP som talentkonkurranse eller promotør av musikk selv, men jeg forstår ikke helt hvor jeg har fyren når jeg hører han kommentere.

Han nye homofyren, tja... han kan jo være morsom og til dels interessant i det andre programmet han driver med, men klarer ikke helt å se for meg at han skal blomstre noe særlig som MGP-kommentator, han slår meg som en fyr som funker bedre til å lage intervju, reportasjer og sketsjer med trynet foran kameraet.

Lenke til kommentar

Eg må få korrigere deg der Saftis. Jostein Pedersen verken lever eller ånder for MGP. Eg skulle skrive ein sak om MGP, og tenkte at han var ein fin kjelde å snakke om MGP, men han sa at han ikkje hadde noko med det å gjere lenger og at han ikkje hadde fulgt med heller. Eg kunne ikkje tru det eg høyrte og spurte rett ut: Har du ikkje fulgt med i det heile tatt? og han svarte kontant Nei.

Lenke til kommentar

Så lenge jeg har fulgt med på MGP, så har Jostein Pedersen vært med. Han ER jo nesten MGP. Tror muligens nrk gjorde en feil i å sparke han. Selv om han har vært krass i kommentarene og hatt mange unødvendige utspill, så er det jo litt av sjarmen, og han er vanskelig å erstatte.

Per Sundnes var nok likevel ikke den verste erstatningen de kunne funnet. Men han er langt i fra noen ny JP.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Per Sundnes e rett og slett en skam for MGP generelt. Hun som var nu i begynnelsen hadde en fin stemme og hun syntes jeg var OK. Men det ble jo en nedtur da linselusa (Per Sundnes) kom.

Skal ikke liksom NRK være folkekanal? Håper folket samler seg og fjerner den fyren der. Går meg på nervene hver gang han skal si noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...