-Zoso- Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei.. har kjøpt meg et eksternt lydkort til gitaren og micen min ! Nå sitter jeg å spiler inn for full hals, men ønsker fortsatt å legge til noe hammon/vanlig piano og trommer.. Tenker ikke på dødharde metall trommesoloer med forskjellige intensiteter osv, men noe standard, rock/pop/folk/jazz trommer.. gjerne ferdigsampla eller noe? Prøvde selv Fruity Loops, men det ble mye styr for veldig lite... Spiller vanligvis inn med nyeste ACID... Vet noen om et prog. med mye sampla standard tommer eller som er enkelt å lage enkle trommebeats, og et program med en enkel syntesizer der jeg kan spille inn noen mindre avansert hammond/vanlig piano..? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei.. har kjøpt meg et eksternt lydkort til gitaren og micen min ! Nå sitter jeg å spiler inn for full hals, men ønsker fortsatt å legge til noe hammon/vanlig piano og trommer.. Tenker ikke på dødharde metall trommesoloer med forskjellige intensiteter osv, men noe standard, rock/pop/folk/jazz trommer.. gjerne ferdigsampla eller noe? Prøvde selv Fruity Loops, men det ble mye styr for veldig lite... Spiller vanligvis inn med nyeste ACID... Vet noen om et prog. med mye sampla standard tommer eller som er enkelt å lage enkle trommebeats, og et program med en enkel syntesizer der jeg kan spille inn noen mindre avansert hammond/vanlig piano..? 7921446[/snapback] jeg kjønner ikke helt hvorfor du ikke bruker fl studio til det...det er jo så simpelt, og du har FL keys, syntesizer som genererer piano lyd! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 For loops vil jeg anta renoise el modplug vil være den enkleste måten å gjøre det på. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 fl studio har sin sak i sequencer. helt grei sequencer. det som følger med suger syns jeg. men skaff deg hypersonic og bruk det i fl. da har du det du trenger. en rekke fine piano lyder og masse trommer. pluss masse annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå