Molotovcocktail Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg prøver å åpne en port i routeren min, og har fulgt guiden på www.portforward.com til punkt og prikke, men allikevel får jeg "Error! Port does not appear to be open." når jeg skal teste om den er åpnet riktig. Min Router er en 3Com 3CRWE554G72T Min ISP er Online.no, og modemet er en Speedtouch Håper på svar kjapt, og på forhånd takk! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Problemet er nok at du har Speedtouch routermodem med brannmur. Bridge dette og logg på med 3Com routeren (med PPPoE). Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Kan du utdype litt, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Gå inn på www.online.no og finn brukerveiledninger for ditt routermodem. Følg så veiledningen for 'bridgemodus' for ditt routermodem. Deretter logger du inn på webinterface til 3com routeren og velger WAN. Legg inn PPPoE, [email protected] og passord. Forward deretter porter i 3com som beskrevet på portforward.com Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Gå inn på www.online.no og finn brukerveiledninger for ditt routermodem.Følg så veiledningen for 'bridgemodus' for ditt routermodem. Deretter logger du inn på webinterface til 3com routeren og velger WAN. Legg inn PPPoE, [email protected] og passord. Forward deretter porter i 3com som beskrevet på portforward.com 7924734[/snapback] Ok problem løst. Thank U very much! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå