nuuben Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 whyy? har det noe med at jeg får "a Hi-speed USB device is connected to a NON HI-SPEED" ellernio? og evt.. hvordan skal jeg fikse det? eller er det noe annet. hardisken er driverfri.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Er det en eldre PC? Kan høres ut som du ikke har USB 2 (high speed), og da hender det slike disker ikke fungerer. http://www.everythingusb.com/usb2/faq.htm Lenke til kommentar
nuuben Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 tja det er vell 3-4rårgammal.. jeg fant ikke ut hva jeg måtte gjølre/eller om jeg måtte gjøre noe eller laste ned.. den linken du ga meg:/ Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det går jo ikke an å laste ned noe for å få USB 2. Men det står noe om at man kan sjekke om man har det ved å se etter "Enhanced". Har du det ikke så er løsningen å kjøpe et PCI kontrollerkort for USB. Lenke til kommentar
nuuben Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) hadde vist ikke det:p men faen ass, det funka jo for ei uke sia elnz.. men hvorfor funker det ikke nå? før jeg formaterte pcn så funka det.. etter det så har det ikke funka.. men det funka også på en annen pc(har ikke formatert deN) men det funker plutselig ikke der heller:S.. men det står noe at jeg har "standard utvidet PCI til USB vertkontroller" vet ikke helt om det er det samma?.. btw: trenger noen drivere til USB'r for at USB portene skal funke? eller er det drivefri? jeg har ASUS kort btw. Endret 12. februar 2007 av nuuben Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Så vidt jeg kan se er "Enhanced" det samme som "utvidet". Og at det har virket før var jo viktig informasjon. Da er hardware av rett type. Alt har jo drivere, men USB bruker stort sett Microsoft sine standarddrivere. Hvilken Windows versjon og service pack har du? Har du forsøkt andre USB porter? Lenke til kommentar
nuuben Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 har Windows XP Engelsk SP2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå