abze Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Ser jeg film eller spiller musikk så hakker lyden. Har ingen anelse om hva som er gale. Har prøvd memtest86 den fant ingen feil. Noen som har tips på hva problemet kan vær. Har ikke noen problemer utennom det.... Har en følelse av at skjerkortet kan vær problemet, men vet ikke hvordan jeg kan finne det ut, eller hvorfor det skulle vær problemet Hvor kan feilen ligge? Har installert winXp sikkert fire ganger nå :S Har ikke hatt problem med det tidligere, men nå jeg skulle se film på fjernsynet, fra extended desktop, så fikk jeg meld om at der ikke var nok minne. En grunn til at jeg tror kanskje skjermkortet er grunnen, men hvordan er det mulig, når alt annett funke fint Når jeg bruker opera og går til winamp hakker det alt for ofte AMD Athlon 64 3400+ 2.4GHz Socket 754 Western Digital Caviar 200GB S-ATA Samsung SpinPoint PL40 40GB S-ATA Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB (to stk) MSI K8M NEO-V Hovedkort for S754 ATI radeon x1600 pro Har ett XFX GeForce FX5200 128MB DDR som jeg kan dytte inn og se om hjelper, men til da.... noen tips please Byttet til GeForce skjermkortet, ble enda verre nå Er det kanskje cpu som ikke funker skikkelig? Endret 11. februar 2007 av abze Lenke til kommentar
abze Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Ikke noen som har peiling og kan gi meg noen tips? er desperat :S Lenke til kommentar
mesha Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 prøvd å instalere de nyste driveren til skjermkortet eller lydkortet...kanskje det hjelper... lykke til! Lenke til kommentar
abze Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) prøvd å instalere de nyste driveren til skjermkortet eller lydkortet...kanskje det hjelper... lykke til! 7923988[/snapback] Jeg har alle nyeste drivere, så det er nok ikke der problemet ligger, tror nok det er hw som er problemet. Hvis jeg finner den gamle cpun, så skal sjekke med den i morgen. Kunne kanskje prøvd med en eldre ver av driveren av lydkortet? Kanksje den "kræsje" med noe? Endret 12. februar 2007 av abze Lenke til kommentar
Caze Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har du installert drivere til hovedkortets chipset? Lenke til kommentar
abze Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Har du installert drivere til hovedkortets chipset? 7925407[/snapback] Bruker en unattended slipstream install med nyeste drivere, så jeg tror ikke det er problemet. Den har alltid funket fint til nå, og har installert med flere pluss min egen unattended. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå