supern- Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg er innkalt til MR undersøkelse. Noen som vet hvor lang tid det tar? (må tilpasse buss osv) Mvh Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg tok MR-undersøkelse av kneet for et års tid siden. Selve undersøkelsen tok bare 15 minutter, men du bør nok påregne litt ventetid. Etter min erfaring er det sjelden man slipper til når man skal. Lenke til kommentar
supern- Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg skal sjekke menisken.. Er det noen som vet hva som må gjøres hvis det er noe feil? Hvor lang "reparasjonstid" er det? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Da jeg sjekka kneet, tok det vel kanskje tre kvarter. Fra timen begynte, til jeg var ute av døra igjen. Venting, prating med legen, surre med maskintingen, ligge og sove mens maskintingen bråker Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg skal sjekke menisken.. Er det noen som vet hva som må gjøres hvis det er noe feil? Hvor lang "reparasjonstid" er det? 7922031[/snapback] Helt umulig å svare på det. (For mange variabler!) Hva tror du er feil med den da? Lenke til kommentar
supern- Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Det er jeg ikke sikker på, men jeg får forhåpentligvis svar om 1 uke. Sjekken tok foressten 14 minutter Endret 13. februar 2007 av supern- Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Jeg lå nærmere en 1 time da jeg tok det dritet (har klaustrofobi, så det var ikke så gøy). Da jeg tok det hadde de 2 maskiner i Bergen, den ene var visst betydelig raskere enn den andre. Vet forresten ikke helt hva de skulle sjekke med meg, men det var pga noe trøtthetssyndrom. Endret 14. februar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tok selv MR av hodet for en stund tilbake, tok ikke mer enn 30 min med ventetid. Men jeg var heldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå