Toxon Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg har lagt merke til at mange butikker har i inngangspartiet et filmkamera og en skjerm som peker mot en når man skal gå inn. Hva er poenget med det? At vi skal se oss selv på skjerm? Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg har lagt merke til at mange butikker har i inngangspartiet et filmkamera og en skjerm som peker mot en når man skal gå inn. Hva er poenget med det? At vi skal se oss selv på skjerm? 7921078[/snapback] Det for at du skal vite at butikken overvåkes) Lenke til kommentar
Toxon Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Synes det var rart, men greit nok. Takk skal du ha, for da vet jeg det også! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Sånn at man kan fikse på håret før man går inn vel. Ingen vil møte på kjentfolk på butikken og se ut som et dass. Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Sånn at man kan fikse på håret før man går inn vel. Ingen vil møte på kjentfolk på butikken og se ut som et dass. 7924483[/snapback] ...eller se om det er noen bak dæ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå