Kuldesjokk Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Søren. Noen som har tips på en god psu, med minimum sleeva kabler helst modulære på Psdata.no? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 MIST er det skandinaviske navnet på Cooltek (og derfor finner man ingen europeiske tester av MIST for de som lurte på det). Produktene er helt identiske, men med annet navn. Bestilte selv en Cooltek 600W fra ze germans og er kjempefornøyd, men jeg tror lydnivået på 600W vs. 500W er noe mer usikkert. Tror en 600W kan være vel så stille som en 500W, men man må tydeligvis ha litt flaks for å ende opp med en som er stille. Eller så er det kanskje bare en subjektiv sak hvor mye av lyden man hører. (Kanskje det ikke var så j* lurt allikevel å prøve å skyte med AG uten hørselsværn den gangen...? ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Min MIST 600W gjør jobben sin i hvertfall. 8046243[/snapback] Den støyer. Den er ikke like stille som sin lillebror på 500W Ikke min. Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Seasinic M12 serien er modulær,men ikke akkurat billig. Men de får no masse stjerner/topp karakterer rundt om generelt. Spesielt god omtale når det gjelder støy. Seasonic i prisguiden. https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Endret 4. april 2007 av spaltcha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå