tarQue Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg har lyst aa begynne aa trene litt vekter. Jeg har sett at en del folk putter pulver i vannet sitt, er dette for aa speede muskelveksten litt opp? I tilfelde, hva er det stoffe. Er det ok aa bruke? Hva heter det og hvor faar jeg tak i det? Har veldig liten peiling innen dette omraade saa jeg trenger litt info om dette. Haaper dere forstaar. Takk PS: kan ikke skrive...dere vet hvilke bokstaver. Sitter i spania Lenke til kommentar
bendik92 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 du tenker vel på protein pulver eller karbohydrat pulver (forhåpentlig vis ikke steroider :S) vel du kan jo altids spise havregryn 3gang for dag. de som trener spiser for å kunne bygge musklene større, hvis du ikke trener må du trene et par uker før du bynner med protein pulver. og hvis du er skeptisk spis havregryn! Lenke til kommentar
tarQue Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 ja, proteiner og kaboydrater. Det er et jeg mener. Faar jeg kjopt det paa apoteket da? Eller paa sportsbutikker? Og hjelper deg egentlig veldig mye? Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Uten et godt kosthold kan du bare glemme disse pulverene. Jeg har selv kuttet ut alt bortsett fra Kreatin. Men du får kjøpt det på de fleste helsekost butikkene. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvis du ikke vet hva det er eller hva det gjør så trenger du det ikke. Få orden på kostholdet ditt. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Her har du litt lesestoff om det skulle bli dårlig vær en dag. Treningsforum.no - Kosthold Treningsforum.no - Kosttilskudd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå