LameCamper Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Et eneste et: Battlefield 1942 Lenke til kommentar
Erad Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Mohaa funker fett det i 800 x 600 med alle effekter på med gf2mx/400 kort! med hjelp av xp 1700+ og 768 ddr untatt i skogen der det snør! der dreit kortet på draget og jeg måtte skru ned til null og 640 x 480 spiller transport tycoon deluxe og settlers 2 gold edition jeg! er moro det Lenke til kommentar
Allsop musematte Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Spiller en del RTCW, har gjenomført det før men nå prøver jeg å få alle secrets og alt treasure. Kjempe bra stemning i gravkammeret der de på tente zombiene regjerer. :smile: Akuratt nå spiller jeg MyPHPpa: http://khan.stoney.cinetic.de/main.php <-Planetarion ripoff. Jeg gikk lei Morrowind, figuren beveger seg T-R-E-G-T. Gikk også lei Warcraft III og satte meg fast på Bandits: Phoenix Rising. Allsop Lenke til kommentar
Neme Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Final Fantasy X (PS2) SoF2 (PC) GTA3 (PC) GTA3: Vice City (PS2) Hitman 2 (PC) Bitte-litte CS Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 CS og Diablo2: LoD for det meste. Jeg lengter etter et skikkelig singleplayer spill... noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Varga$ Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Spiller "bare" Americas Army Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 CS og Diablo2: LoD for det meste. Jeg lengter etter et skikkelig singleplayer spill... noen som har noen forslag? sånne folk liker vi! Single player spill..? hmm.. SoF1 er sinnsykt gøy! Men det har du kanskje runna..? :wink: AirFix DogFighter, det er bra sp game det! Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 DOD (Day of Defeat. hl mod) NS (Natural Selection, hl mod) HALO (xbox) DOD (Day of Defeat. hl mod) Hitman 2 Mafia DOD (Day of Defeat. hl mod) Diablo LoD DOD (Day of Defeat. hl mod) NS (Natural Selection, hl mod) Og diverse anna. Pizza Tycoon, Tiberian Sun, Liero, Larry 1-6 osv.osv.osv. Lenke til kommentar
The Big Thing Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg har nettop begynt på The Thing og det ruler . Ellers er det Cs Jeg spiller mest Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg spiller vel for det meste de gode gamle klassikerne (Har en p2 400 mhz ) som Blood åg Elasto Mania (Skal nok fullføre det en dag) Men også diverse Half-Life mods.. som Firearms, Action Half-Life og Counter-Strike.. og litt Baldurs Gate II & Diablo II (Har endelig fått opp "barb'en" min til lvl 86 8) ) innimellom Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Har ikke spilt noe data i det siste, bortsett fra en del for 3-4 uker siden. Men jeg kjøpte meg for 5-6 dager siden, og DET var morro! Nå har jeg runnet det, og venter til jeg skal ta med PS2'n opp til hytta om noen dager, hvor lillebrutter'n venter med som jeg skal ta fatt på da. Gleder meg sykt mye Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 ...også har jeg holdt på en del med: Unreal Tournament 2003No One Lives Forever 2 Soldier of Fortune 2 FIFA 2003 (PS2) ++ Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 jeg spiller mye rart, jeg:)ingen her som spiller på b.net? :smile: Joa... Spiller StarCraft ganske ofte, men i det siste har kompisene mine tydeligvis tatt juleferie, så da blir det ikke så mye æksjn. StarCraft mulitplayer er det jeg spiller mest av, sammen med noen steingamle greier som jeg trodde jeg hadde mistet og som jeg fant under en større ryddesjau, nemlig Privateer 2: The Darkening. Ellers venter jeg spent på Freelancer da... Hvis det er bare halve spillet av det Privateer 2 er så skal jeg garantert kjøpe det Lenke til kommentar
eLevate Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg spiller Tony Hawk 4 og Splinter Cell til Xbox. På Pc spiller jeg Battlefield1942. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 nesten bare CS...og litt Earth2025, men det teller ikke dæven, jeg maa faa et nytt spill (venter på splinter Cell, Black hawk down og Raven shield ) Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg spiller vel for det meste de gode gamle klassikerne (Har en p2 400 mhz ) som Blood åg Elasto Mania (Skal nok fullføre det en dag) Når du har fullført de ofisielle brettene som følger med Elasto Mania, ligger det "noen" tusen ekstrabrett rundt om på nettet og venter på deg, hehe Lenke til kommentar
jackson Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 jeg spiller: Hitman2 Ut 2003 battlefield1942 OFP(gammelt men gøy) CS 8) DOD IL2 sturmovik Mujaffa spillet Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg spiller vel for det meste de gode gamle klassikerne (Har en p2 400 mhz ) som Blood åg Elasto Mania (Skal nok fullføre det en dag) Når du har fullført de ofisielle brettene som følger med Elasto Mania, ligger det "noen" tusen ekstrabrett rundt om på nettet og venter på deg, hehe Jeg vet .. har 2-3000 ekstrabrett inni levels mappa.. som jeg skal fullføre en dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå