SupeRogge Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hvilket spill spiller du mest ? Og hvem sytes du er best ? (ok med x-box og ps2 også! Jeg: Spiller StarCraft Brood war og Counter-strike Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Spiller CS når jeg er på Lan og når jeg gidder på internet. Ellers spiller jeg nesten ikke hjemme Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Dette passer vel bedre under Spill -> Generell diskusjon. :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Spiller the one and only= SOLDIER OF FORTUNE 2 Men er litt lei snart Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Nå går det i Colin McRae Rally 2.0 og Quake 2 på internett med kompiser. Gamle, men sinnsykt råe spill! Når det gjelder singleplayer er det Mafia som blir mest spilt. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Transport Tycoon Deluxe og Elastomania. Ellers så er det Mafia, UT2003 og CS... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg er midt inni 'The Thing', det er ganske spennende. Lenke til kommentar
XiouLaKonZei Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Splinter cell!! (Xbox) Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Splinter Cell (Hard nu) :wink: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 RalliSport Challenge (PC, med ratt. ) Championship Manager 2001/2002 (Sesong 2011/2012) Og veldig snart Master Of Orion 3. :razz: Også spiller jeg litt Uplink en gang i blandt. :smile: Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Code: U n r e a l T o u r n a m e n t 2 0 0 3 ! Spilte det noen dager og ble helt hekta... CPL Dallas neste! [ Denne Melding var redigert av: Hurley på 2002-12-04 11:16 ] Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 er jo nesten ingen som speler ut2003 over nettet spele bare warcraft3 eg Lenke til kommentar
plumbo Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 jeg spiller mye viframa - cristalle (katana's intro mix) :wink: Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 For tida spiller jeg MotoGP, SSX Tricky og Halo på Xbox. THPS2 og Front Mission 3 på PSX. THPS3, Aquanox og 1NSANE på PC. PS2'en har jeg ikke rørt på en stund fordi den nesten ikke klarer å laste inn noen spill lenger :sad: Men jeg savner Ring of Red, MGS2, FFX, Rez, Ico og Baldur's Gate litt nå... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Nå speller jeg Splinter Cell og CM3 01/02 ... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 jeg spiller mye rart, jeg:) spiller selvfølgelig warcraft3 i spann- og bøttevis, litt CS på nettet, monopoly tycoon (det er faktisk ganske gøy!), litt blueshift (tenkte jaffal jeg skulle SE på det når jeg har kjøpt det fine generations-tingen), emperor: battle for dune plukka jeg opp fra en billigkurv på expert, og det var jo ganske stilig, og litt NHL2002 med Irish drinking songs på winamp i bakgrunnen når jeg kjeder meg... (slåsskampene får en ganske spesiell atmosfære da...) ingen her som spiller på b.net? :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 cs syns egentlig ikke det finnes så mange andre gode spill akkurat nå. ingenting som har spillbarheten til cs, iallefall. nolf2, the thing og hitman2 var de siste gode jeg kommer på Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 For øyeblikket holder jeg på med et eventyrspill som heter Largo Winch. Veldig bra spill, helt på høyde med Syberia! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå