OscarMike1 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) x Endret 28. mars 2015 av OscarMike1 Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Du får vel ikke gjort noe med det nå, men det skulle vært mer spennende flyving! ^^, Det var jo flotte bilder du hadde fått med, av fjellene osv..! Tenker kollegaene dine setter mye mer pris på den enn jeg gjør. Sier jo seg selv. Liker den Linkin Park sangen! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Blir fort sånn. Minnene er halve opplevelsen. Lagde ulike versjoner, men denne var altså den jeg mest fornøyd med. Tenkte på komposisjon og rekkefølgen på klipp. Kvaliteten kan jeg dessverre ikke gjøre noe med, ei heller flygingen Noe du ville ha gjort annerledes? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Neida, virker bra det! En liten idé bare: Du kunne tatt med flere bilder av kollegaene dine! Det ville nok jeg gjort! Hvis du har da, selvfølgelig..? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Har selvfølgelig det, men enkelte av disse jobber fortsatt i forsvaret og vil ikke bli veldig fornøyde med å få ansiktet brent inn på ymse cd'er som blir sendt rundtomkring. Men for all del, tanken er god Overganger? Noe som må gjøres annerledes? Endret 11. februar 2007 av eirik_a Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Så ikke hele, men virket bra. Hva heter sangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå