Gå til innhold

Brukt datautstyr!

Anbefalte innlegg

Hallo folkens, skjerp dere! Brukt datautstyr er aldeles ikke verdt det samme som om det er nytt. Slutter aldri å bli overrasket over hva folk tror de skal få for utstyret sitt. Kanskje noen er dum nok på qxl, men tviler her på hardware.no.

Fant noe her i bruktmarkedet:

En som hadde noe stasj han skulle ha 3500 for, kan diskuteres står det, men allikavel.

Plotta alt inn hos komplett: Sum 3593...

Latterlig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-03 23:26, skrev Torsteinen:

damn!! det klikka litt!!! trykka noen ganger for det var så tregt, visste ike at detskulle spammes SORRY, orker ikke slette skal sove!

Du kunne spart meg for jobben med å slette meldingene. Neste gang gjør du det nok, for du får herved en utestengning i en uke pga. spamming av forumet - og for å vise null vilje til å rydde opp etter deg, enda du både visste hvordan og hadde muligheten.

-moderator yummy-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Yummy:

Dette er tiden for å rydde opp asså? Vel like greit det siden det er litt bedre fart om natten enn det er om dagen.

Keep up the good work :wink:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt at han på qxl prøvde seg med 3500kr det han nå enn solgte. Det finnes utrolig mange rare folk der ute som byr i villa. Solgte selv en gammel PIII-450 komplett maskin u/skjerm, den var helt grei, men ikke no stort liksom. Satte minstepris på 1000kr, og før auksjonen var ferdig, så hadde en fra finnmark bydd 4500kr for den + frakt. Da kan man vel si at jeg var fornøyd :grin: (Dette var for ca 1/2 år siden)

Solgte også en gammel bærbar der for ca 10mnd siden, det var en PII-266, som en eller annen gav 7000kr for, bare for at jeg kunne dokumentere at den kosta 64000kr nå den var ny i 99 (Jeg kjøpte den selv i 2000 for ca 3000 fra et firma). Fikk nesten dårlig samvittighet. Men, men... qxl er fint! :wink:

[ Denne Melding var redigert av: lur? på 2002-12-04 10:40 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...