Insanity Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hallo folkens, skjerp dere! Brukt datautstyr er aldeles ikke verdt det samme som om det er nytt. Slutter aldri å bli overrasket over hva folk tror de skal få for utstyret sitt. Kanskje noen er dum nok på qxl, men tviler her på hardware.no. Fant noe her i bruktmarkedet: En som hadde noe stasj han skulle ha 3500 for, kan diskuteres står det, men allikavel. Plotta alt inn hos komplett: Sum 3593... Latterlig... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Latterlig... kanskje det, men fremdeles langt fra like lattelig som denne posten er.. selv om ting er blitt brukt litt før betyr liksom ikke det at det skal selges 80% billigere en det det gjør på butikken. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 En vare synker 25% i pris i det den forlater butikken. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Minst! men de setter jo prisen høyt siden det finnes folk der ute som ikke har peilingen og kjøper det. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 22:12, skrev zuperMensch:En vare synker 25% i pris i det den forlater butikken. Og 50% i det den blir tatt i bruk, klart det finnes jo alltids en haug unntak (affeksjon, "årgang" og slikt) men generelt sett. 50%.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 så send han en mail, og si at prisen er for høy!! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 damn!! det klikka litt!!! trykka noen ganger for det var så tregt, visste ike at detskulle spammes SORRY, orker ikke slette skal sove! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 23:26, skrev Torsteinen:orker ikke slette skal sove! Latskapen lenge leve men takk for at du besudlet denne tråden før du gikk og la deg da :wink: :wink: Lenke til kommentar
corcky Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Dust. "orker ikke å slette, skal sove". Dette kalles SPAM. Tiden det tok deg å skrive den fjerde meldingen kunne du brukt til å slette postene. EDIT: det var visst den sjette meldingen. [ Denne Melding var redigert av: corcky på 2002-12-03 23:43 ] Lenke til kommentar
Danny Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 50% billigere er vel litt drøyt! kom igjen se på elkjøp b-varene er jo ikke 50% billigere enn nye vare rundt 20 samme demovarene til komplett. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Jannis: Det var da aldeles ikke det jeg mente. Synes bare at 97.411% av ny pris var litt drøy... Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 23:26, skrev Torsteinen:damn!! det klikka litt!!! trykka noen ganger for det var så tregt, visste ike at detskulle spammes SORRY, orker ikke slette skal sove! Du kunne spart meg for jobben med å slette meldingene. Neste gang gjør du det nok, for du får herved en utestengning i en uke pga. spamming av forumet - og for å vise null vilje til å rydde opp etter deg, enda du både visste hvordan og hadde muligheten. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Yummy: Dette er tiden for å rydde opp asså? Vel like greit det siden det er litt bedre fart om natten enn det er om dagen. Keep up the good work :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Oi oi oi nå blir det flere hat poster om sinte og agressive moderatorer. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Yynes de gjør en god jobb jeg, men Yummy var kanskje litt sent ute med å stenge moped-posten til jeg_er_dum :smile: Lenke til kommentar
*T* Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg skjønner godt at han på qxl prøvde seg med 3500kr det han nå enn solgte. Det finnes utrolig mange rare folk der ute som byr i villa. Solgte selv en gammel PIII-450 komplett maskin u/skjerm, den var helt grei, men ikke no stort liksom. Satte minstepris på 1000kr, og før auksjonen var ferdig, så hadde en fra finnmark bydd 4500kr for den + frakt. Da kan man vel si at jeg var fornøyd (Dette var for ca 1/2 år siden) Solgte også en gammel bærbar der for ca 10mnd siden, det var en PII-266, som en eller annen gav 7000kr for, bare for at jeg kunne dokumentere at den kosta 64000kr nå den var ny i 99 (Jeg kjøpte den selv i 2000 for ca 3000 fra et firma). Fikk nesten dårlig samvittighet. Men, men... qxl er fint! :wink: [ Denne Melding var redigert av: lur? på 2002-12-04 10:40 ] Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Er det en vare som er mindre enn 3-4 mnd gammel bør prisen ligge på ca 70-75 % av ny pris forutsatt at produktet er feilfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå