Cowboystrekk Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 sms-mamma er en god ide, men kanskje litt overpriset? Ihvertfall når du har mange mobilabonnement du kan sende rimeligere med eller nettløsning som er gratis eller svært billige. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 kan man sende meldinger til utlandet eller? og hva er prisen evt da? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Heisann Det er ikke mulig å sende meldinger til utlandet. Kun norske numre. Lenke til kommentar
dozer300 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 kan man sende meldinger fra utlandet til norge koster det mere? Lenke til kommentar
ruva Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Topp tjeneste, prisen ikke viktig. Digg å slippe å knote med telefon. Har MSN både på jobb og privat. Demed dekker det store deler av dagen min der jeg slipper å taste via tlf. Lenke til kommentar
eNigma333 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Genial tjeneste Har et problem at når jeg skriver meldinger med over 1 side så hender det seg at bare første siden kommer frem? Har Ownersbuy Abb, med Netcom dekning. Mottakerne som har fått problemet har alle Sony Ericsson. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 hei! Får følgende melding når jeg prøver å fylle på med credits: Amobil SMS Mamma sier:Beklager, SMS Mamma kunne ikke lade opp kontoen din. Kanskje du ikke har penger på kontantkortet ditt? Dette til tross for at jeg har abbonement (Tele2) og alle regninger er betalte. Hjelp? Lenke til kommentar
eNigma333 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er denne tjenesten død??? Savner den... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Heisann SMS-Mamma fungerer som bare det her i hvert fall Om du har problemer med tjenesten, sender du en epost til [email protected] så hjelper deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg