Gå til innhold

15 ting å vite om SMS-Mamma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Jeg skal nå bytte tlf nummer, hvordan kan jeg få dette registrert i smsmamma?

8344188[/snapback]

Registrer deg på nytt?

8344220[/snapback]

Min msn adresse er jo alt i bruk, så da går den automatisk tilbake til nummeret den er registrert med på min msn adresse så snart jeg legger til på nytt.

Lenke til kommentar

Denne tjenesten hadde vært genial hadde det bare vært billigere enn å bruke mobilen. Greit nok at det er enklere å skrive på pc'n, men argumentet er ikke stort nok alene til at jeg gidder. halvering av prisen hadde gjort det for meg hvertfall!

men det koster vel såpass mye å bruke nettet at det ikke er mulig å presse prisen noe særlig lavere?

Lenke til kommentar
Denne tjenesten hadde vært genial hadde det bare vært billigere enn å bruke mobilen. Greit nok at det er enklere å skrive på pc'n, men argumentet er ikke stort nok alene til at jeg gidder. halvering av prisen hadde gjort det for meg hvertfall!

men det koster vel såpass mye å bruke nettet at det ikke er mulig å presse prisen noe særlig lavere?

8344296[/snapback]

Jo fler kunder, jo lavere pris - i de fleste tilfeller (noen er griske jævler)

:tease:

Lenke til kommentar

Noe særlig penger på oss blir det i hvert fall ikke. :) Utgiftene til service og drift alene ligger trolig over det vi tjener. SMS Mamma er en hyggelig måte å profilere oss mot eksisterende og nye lesere, verken mer eller mindre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

nok en gang må jeg ta opp igjen problemet som ble stilt litt lenger opp her... hvorfor dukker det opp 47 før nummeret? litt leit med tanke på at de som har meg i adresseboka ikke vil kjenne igjen nummeret mitt :s

takker for alle svar!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...