duh Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Fant ikke noe passende forum for denne tråden, fint om noen kan flytte den dit den evt. hører hjemme. Vet dere hvor kan man få praktisk trening i argumentasjon og retorikk på kveldstid? Jeg tenker da på debatt-/diskusjonsgrupper eller liknende. Endret 11. februar 2007 av duh Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Fant ikke noe passende forum for denne tråden, fint om noen kan flytte den dit den evt. hører hjemme. Vet dere hvor kan man få praktisk trening i argumentasjon og retorikk på kveldstid? Jeg tenker da på debatt-/diskusjonsgrupper eller liknende. 7920398[/snapback] Jeg vet at det finnes sånne retorikk kurs. Men er ikke sikker på hvor.. Google;) Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvis du studerer journalistikk så er retorikk et eget fag. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Kristin halvorsen tok jo et slikt fag, nå kan hun faktisk snakke for seg:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå