-Jungeldyret Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei, visste ikke hvor denne skulle, så postet den her og på "annet". Jeg har tenkt til å kjøpe meg nye snowboardbriller en av de nærmeste dagene (tirsdag?). Noen som har noen forslag til hvor jeg kan gå? Har ikke tenkt til å kjøpe fra nettet. Merke har ikke så veeldig mye å si, bare de er fete. Vil helst ha speilglass, og de må være litt store. Tenker meg en makspris på rundt 1000 kr. Bor i Oslo btw.. Lenke til kommentar
BendikakaQuerck Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Gå til nærmeste sport/snowboard sjappe og se etter goggles? Du får f.eks. Electric Eg1 for den prisen. Med de får du og to glass, ett speil og et annet. Dragon Dx kan være ett annet alternativ. Oakley har og mange fete goggles, men de er kanskje litt dyrere. Du får de til under en laks, men da får du ikke speilglass. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Takk.. Tar meg en liten tur rundt omkring i byen og sjekker jeg.. Synes Electric Eg1 var interessante. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Post det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=650478&st=360 Får kanskje mer svar av snowboard karene Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Du kan jo ta en titt på WhiteWater Adresse: Grensen 3, 0159 Oslo (ved Stortorvet) Tlf. 23 10 40 50 Åpent: 10-19 (15) Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Jokkulf: Skal ta meg en tur dit, har gått forbi flere ganger, men aldri vært inne der. De selger vel ikke goggles på Oslo Snowboard Senter? *Skrivefeil Endret 11. februar 2007 av xerminx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå