tilstad Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg oppdaget egentlig dette ved en tilfeldighet, og så langt har jeg bare sjekke at man kan laste ned windows defender. Men kan man laste ned den, kan man sikkert laste ned mye annet også. Tittet egentlig etter en driver til noe ny hardware da... Hva trixet er? Jo, det er sable enkelt... Valider med windows 98!! :!: Det er alt! Riktignok bruker jeg win ME, men skulle tro 98 ble det samme. Ble validert i en fei, og fikk så lastet ned masse til xp, som man ellers måtte pacthet og validert xp for å fått. Noen andre som har erfart dette? Hvis det er så enkelt, hva er da vitsen med å ha et system for å validere i det hele tatt? Blir jo helt meningsløst da.. Og ikke er det jo ulovlig heller, er ikke noe galt med Me installasjonen, men hadde sikkert gått om den var pirat og. Er dette det man kan kalle et kjempehull? Eller er det allerede viden kjent? Har ikke sjekket om man kan laste ned alt mulig enda, men ihvertfall det som liksom skulle være "godbitene" for de med validert windows, som mediaplayer 10 + litt småtteri. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Er nok ikke noe hull nei. Du må forsatt validere når du innstalerer det. mediaplayer 10 går fint å laste ned uten å validere noe,men du må validrer når du innstalerer det.Fra andre enn MS. Endret 11. februar 2007 av taz Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Ok, men det var nå en slik validerings "knapp" for å få lastet ned defender da... men er det validering ved installasjon av den også? Husker ikke, hadde den, men slette den etter en ukes tid. Jaja, det var kanskje ikke det helt store scopet alikevel da..hehe det hadde vel kanskje vært for godt til å være sant. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 www.autopatcher.com Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Dette var bare teit. Du finner helt sikkert noe som funker hvis du søker etter "activate wga permanent" eller noe på google. Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Ja, det ble kanskje litt teit... det var bare det at jeg satt og hjalp en kompis lenge nylig med å få pachet installasjonen hans såpass at han kunne få den defenderen og mediaplayeren han var så keen på, og så var det så enkelt å få lasta det ned... hadde spart oss masse tid ihvertfall. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ja, det ble kanskje litt teit... det var bare det at jeg satt og hjalp en kompis lenge nylig med å få pachet installasjonen hans såpass at han kunne få den defenderen og mediaplayeren han var så keen på, og så var det så enkelt å få lasta det ned... hadde spart oss masse tid ihvertfall. 7923835[/snapback] Hvis det er tid som skal spares, så kan det vel være en idé å investere i en lovlig kopi av XP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå