Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei der! har ein AMD Sempron 2500+, er det mulig å gjøre noe med den? evt. hva ska jeg gjøre? legger inn ett bilde av hovedkort med prosessor. Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Let litt rundt på internett.. søk på "overclocking guide" på google, så finner du en god del stoff.. søk gjerne sammen med navnet på prosessoren din (sempron).. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Står at det er ikke vits i å prøve når tempraturen på CPU er over 49 grader, min er 54. Er det mulig å endre på noe software som styrer vifta? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Vifta kjøres vel på temperaturstyrt da tenker jeg, så hvis den nå er på 54 grader kjører nok vifte på fullt. Mer sannsylig er det at vifte kjører på full hastighet hele tiden, og da er det hvertfall ikke lurt å overklokke på dine temperaturer. Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Enig med Bluum. Hvis du ikke klarer å stagge trangen din til å overklokke prosessoren, så får du kjøpe deg en ny kjøler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå