rønning Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei! Har problemer med at musen henger etter når jeg spiller Hitmain BM... Til og med i menyene henger den etter, alt er liksom så forsinket, helt håpløst å spille. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Hei!Har problemer med at musen henger etter når jeg spiller Hitmain BM... Til og med i menyene henger den etter, alt er liksom så forsinket, helt håpløst å spille. Noen som kan hjelpe? 7919987[/snapback] Har du sjekket sensiviteten på musen? Jeg hadde noen problemer med treighet i oppstarten, men det viste seg å vere at pc'n min ikke er det beste man kan få tak i, men det funket bra in-game. Endret 11. februar 2007 av frinder Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) se om det er en option for "smooth mouse" eller no i H:BM options. Om det står på; skru av. Det har hjulpet på musbevegelsesforsinkelser i de fleste spill hos meg. Endret 11. februar 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
rønning Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 finner ingen slik option jeg nei..Kan det være at jeg har får dårlig maskin da?? har også prøvd å stille på mouse sensitivity, men uten noe forandring..virker som musen henger etter hele tiden.. har en P4 på 3,2 GHz med 1024MB RAM og 128NM skjermkort Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 patch opp hitman, det vil løse problemene dine. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 hvordan gjør jeg det?? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 last ned og innstaler denne: http://gamershell.com/download_14055.shtml så denne: http://gamershell.com/download_14349.shtml lykke til Lenke til kommentar
rønning Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 takker så meget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå