Jakoozie Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg trenger litt hjelp. Jeg har kommet til der jeg skal drepe Irena. Det er et stort rom med terrorister som kommer ned fra taket, og jeg hacke en data (hvorfor egentlig?). Det som skjer er at jeg dreper den første "batchen" med terrorister, starter å hacke men etter et par minutter så kommer det opp "failed to kill Irena". Hva skal jeg gjøre her og hvordan? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Du må forsvare pcen slik at den ikke blir ødelagt, nå den er ferdig hacka kan du gå etter Irena. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Pass på å få drept alle i området før du går opp trappa. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Så det er pcen så blir ødelagt altså? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Det finnes allerede en tråd om dette emnet. My Webpage Endret 11. februar 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå