nocturno_culto Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) hvor finne jeg et stort kabinett uten om chiftec og som ligger rundt om 1500 kr eller mindre ? Endret 11. februar 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 I alle nettbutikker,qxl,bruktmarked,finn og sikkert mange andre plasser. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Spørs jo helt hva du vil ha da... Du burde gi litt mer info om kravene dine. Stort er jo så meget... Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 hvor finne jeg et stort kabinett uten om chiftec og som ligger rundt om 1500 kr eller mindre ? 7919963[/snapback] Her er det rimelig godt utvalg: Microplex server-tower Lenke til kommentar
andylove Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg har sett på dette tårnet selv. Ikke snakk om at jeg skal ha det, men fy så stort og flott det er. Du kan i allefall få det meget kjølig om du liker viftestøy. Jeg har sett det på Datakjeden sin butikk på Stovner, de har et utstilt der. Men det er høyt, svært høyt. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Enten så velger du et Yeong Yang kabinett på microplex ellers så velger du et Cooler Master Stacker STC-T01 ! Har sistnevnte, emn om jeg for tid skal jeg lage meg et Cube kabinett av tre da det er veldig kjekt om man skal ha vannkjøling og/eller mange harddisker ! Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Enten så velger du et Yeong Yang kabinett på microplex ellers så velger du et Cooler Master Stacker STC-T01 ! Har sistnevnte, emn om jeg for tid skal jeg lage meg et Cube kabinett av tre da det er veldig kjekt om man skal ha vannkjøling og/eller mange harddisker ! 7921174[/snapback] Og jeg har et Yeong Yang, den store versjonen, og er veldig fornøyd med det. Å kunne dele opp i HK og disk/power seksjon er veldig nyttig med tanke på varme. Skal snart motere vannkjølingen og da blir det litt mere fart i sakene også. To minus så langt: Det ene er litt restriktiv flow i front men det er iofs bare et problem med luftkjøing og løses ved å åpne døra på gløtt under benchmarking. Fordelen med den restiktive flowen er også vesentlig støyreduksjon. Andre er er at pumpe/reservoar er litt for stor til å stå på tvers en av de oppdelte seksjonene, med det er jo strengt tatt WaterChill pumpas skyld, den er diger. Den ender nok opp på en brakett festet til skilleveggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå