MaiztRo Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Etter at jeg fikk xboxen min tilbake fra reperasjon har det skjedd noen rare ting. 1. Xboxen min lyser ikke på den der "på" knappen å da klarer tydeligvis ikke kontrollerene å connecte seg. 2. På knappen startet plutselig å blinke i oransjt og grønt. Noen dette har skjedd meg? hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det var kanskje en modchip du innstalerte? Kjører du annen programvare enn det som er standard? Eller original Microsoft? Jeg bruker Xbox Media Center nå, og da lyser den i forskjellige farger fordi jeg har bytta til det. Men jeg kan også ha den av eller bare grønn. Om den ikke lyser i det hele tatt kan det jo være den har røket, eller at den ikke er riktig koblet til. Lenke til kommentar
A14 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei! jeg viste ikke hvor jeg skulle poste detteså jeg bare prøver hær jeg har en standar xbox1 jeg har hørt mye om soft modding og lurte på om noen kan fortelle meg hva jeg trenger og hva jeg skal gjøre?? jeg skulle gjerne hatt en bruksanvisning på norsk... hvis det er mulig å finne? Hilsen meg:P Lenke til kommentar
Grabbal Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Etter at jeg fikk xboxen min tilbake fra reperasjon har det skjedd noen rare ting. 1. Xboxen min lyser ikke på den der "på" knappen å da klarer tydeligvis ikke kontrollerene å connecte seg. 2. På knappen startet plutselig å blinke i oransjt og grønt. Noen dette har skjedd meg? hva skal jeg gjøre? 7919879[/snapback] total careface Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Kan ikke noen banne han A14 brukeren da. Han spammer jo ned hele forumet med spørsmål som er i "pinned", og tiltross for at 5 stk ber han lese de så fortsetter han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå