Killerquo Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Den andre sitt høyre øye, eller nesa. Derimot ikke så lenge av gangen med mindre det er noe meget sensuelt eller alvorlig. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Tror jeg pleier å se i høyre øye. Men det hender jeg begynner å tenke over hvor jeg ser, og da blir det veldig rart. Spesielt hvis jeg snakker med noen jeg ikke kjenner så godt. Da begynner jeg å flakke med blikket, og den jeg snakker med tror sikkert at jeg kjeder meg.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Er verbalisering det samme som definisjon? Du skjønner at jeg sjekket opp uttrykket via tilgjengelige oppslagsverk, og ingen av disse "skjønte bæret" ...? 7920983[/snapback] Nei, med verbalisering mente jeg å ta et ord, i dette tilfellet et substantiv, og lage et verb av det. Iflg. oppslagsverket er det tydeligvis å "sette ord på en opplevelse", men pytt. Et ord kan gjerne være flertydig. Jeg skal se hva terminologien sier på skolen i morgen. Ikke husket jeg å sjekke hvilket øye jeg så på heller. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvis det er noen jeg driter i, som for eksempel lærere, ser jeg på nesen deres. Da kan jeg også bli tom i blikket. Det er relativt effektivt. Hvis det er en søt jente ser jeg på/i(?) høyre øye. Aner ikke hvorfor da. Er bare mest naturlig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg er ikke helt sikker, men når jeg snakker med noen som er mindre enn meg ser jeg dem i øynene, men når jeg snakker med noen som er større enn meg, om noe litt seriøst, som f.eks skole, ser jeg litt vedisden av dem. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 som oftest i det høyre øyet, eller så ser jeg litt midt i mellom begge øya av og til Legger ofte merke til at folk som prater med meg kaster et glimt på håret mitt hele tida O_o /me = lassaron Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ei venninne av meg introduserte meg for en ganske lur måte. Det er rett og slett og se på et punkt mellom øynene. På neserota, lissom. Da ser det ut som om du ser vedkomne inn i øynene.. Funker veldig bra! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ser mot personens venstre øye, men ser noen ganger på øret til personen for å irritere Klarer ikke å se en person i øynene så lenge om gangen av en eller annen merkelig grunn.. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 tja hvis det er gutt bytter jeg på.. hvis jeg snakker med jenter glir jo alltid øynene ned 20 cm under haka Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg unngår å se folk inn i øyet. Blir liksom helt rar i hodet ,så jeg ser rundt i rommet og gløtter sånn av og til bort på peronen jeg prater med. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Fokuserer på neseroten. Da slipper jeg å se dem rett i øynene (noe jeg ikke fordrar) og de merker heller ikke forskjell.. Lærte det i Rex Rudi og det funker perfekt! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) tja hvis det er gutt bytter jeg på.. hvis jeg snakker med jenter glir jo alltid øynene ned 20 cm under haka 7923549[/snapback] Er du svak? ser alltid på nesa jeg. edit: nei, når jeg tenker meg om så ser jeg alltid i øynene på folk, og med stygge folk ser jeg på nesa. Endret 11. februar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Hvis jenta har sminke på seg så er det litt interessant å se på eyelineren(?) som er under øyet, og de andre regnbuefargene som gjemmer seg der. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Bytter på, men tror jeg ser mest på personens venstre øye. Egentlig liker jeg ikke så godt å se inn i øynene til folk, føler at de ser hva jeg tenker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg unngår å se folk inn i øyet. Blir liksom helt rar i hodet ,så jeg ser rundt i rommet og gløtter sånn av og til bort på peronen jeg prater med. 7923570[/snapback] Kjenner meg igjen :!: Hater å se folk i øynene. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) De to nederste! Når vi snakker om damer da. Endret 11. februar 2007 av Tnn Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ser på personens venstre øye jeg, vet ikke hvorfor... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Litt snodig spørsmål men jeg tror jeg pleier å se folk ivenstre øye... Dette må jeg følge med på neste gang... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det har jeg faktisk aldri tenkt på. Trur ikke jeg ser på et spesielt øye. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg ser folk i øyet som er til venstre for meg. Med andre ord folkets høyre øye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå