HrSteen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Tennbrikketter og fjernstyrt blitz = underholdning i noen minutter. Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Oi, veldig kult stoners Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Dette var kanonkult. Stilig hvordan røyken "lyser" Jeg synes også det var spesielt fordi jeg begynnte å tenke på damer når jeg så bildet... latino danserinner.... Den røyken din har klart feminine trekk! .... nydelig! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Enig med kiskogl her ja. Be-utti-full Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hva med å tatt med all røyken. Ikke kuttet den i topp? På bilde nr 1 er det også noe røyk alene i høyre hjørne nede som burde være fjernet. Men dette var kult uansett! Lag en negativ, det er alltid drittkult! Hvilket blitz er brukt? Fra hvor kommer lyset? Bakgrun? Marius Lenke til kommentar
SCV Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Enig med kiskogl her ja fikk lyst og printe det ut og henge det på veggen. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Syntes de var ganske så perfekte, også utsnittet. Jeg liker litt trange utsnitt, og om ikke alt viser gjør det ikke såå mye. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Hva med å tatt med all røyken. Ikke kuttet den i topp?På bilde nr 1 er det også noe røyk alene i høyre hjørne nede som burde være fjernet. Men dette var kult uansett! Lag en negativ, det er alltid drittkult! Hvilket blitz er brukt? Fra hvor kommer lyset? Bakgrun? Marius 7922646[/snapback] Bildene er tilnærmet ucroppet så det er ikke mer røyk å ta av. Blitzen er en Sigma 500DG, lyset kommer bakfra og bakgrunn er ett sort A3 ark. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Eneste jeg ser er at Del/bilde 1 kunne vært litt mer clean nede til høgre! That's all Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Prøver meg på en versjon2. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Artig serie dette. Hadde helst sett du hadde tweeket fargene litt. Med slikt motiv er det lov Slike bilder er jo litt lykke og fromme med tanke på formasjonene røyken danner, men husker jeg så et meget stilig bilde av samme type på foto.no. Fant det (blandt de mest bokmerkede bildene): http://foto.no/cgi-bin/bilder/vis_bilde.cg...manbefalinger=1 Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Det bildet på foto.no er bare max delikat. Man styrer til en viss grad formasjonene til røyken ved å blåse litt, vifte litt osv. Men litt flaks skal det alltid til Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Stoners, som alltid, du imponerer! Utrolig flotte bilder, satt sammen på en delikat men samtidig enkel måte. Alt er stilrent og flott. Motivene er flotte, det er også bildekvaliteten. To tomler opp, denne gangen også, Stoners. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 stilrent og lett å hvile blikket på Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Stilig og orginalt. Vide tolkingsmuligheter om hva røyken representerer. Bedre enn den versjonen som ligger på foto.no som Ragamuffin linket til. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Bedre enn den versjonen som ligger på foto.no som Ragamuffin linket til. 7929578[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå