Gå til innhold

PSI Ball (Energiball)


BigJaffa

Anbefalte innlegg

Fant denne "oppskrifta" på å lage psi baller i går kveld og har prøvd ein del, får det faktisk nesten til og det er ein fantastisk opplevelse første gangen. Funker sikkert perfekt på lan for å overføre energi til klan medlemmene :D

 

Her er kunsten til å lage en energi kule (psi ball).:

 

1: du legger nevane som du er i eit kors.

 

2: du tar di nermere å nermere samtidig som du tenker på månen (vist du vill ha en kald energi ball) eller solen (vist du vill ha en varm energiball)

 

3: du kosentrerer deg på an av di 2 energi typane samtidig som du tar nevane nermere å nermere kverandre.

 

4: tilslutt så kjener du en viss motstand.. men fortsett til du har nevane nesten helt nerme hverandre.

 

5: da holder du neven som at du holder en fottball..

 

6: ta nevane fram å tilbake vist du er missfornøyd med energi ballen din. vist du vill ha den sterkere...

 

7: men husk å hele tiden tenk på en av di 2 energi typane.

 

8: etter mye øvelse så vil du også kjenne denne ballen lettere. du kan starte med mindre avstand i nevane. å du får til en energi ball som du kasnkje etter vert ser.

 

9: energi ballen kan brukest til å tilføye energi til en annen person som kasnkje har lite sykisk energi. eg bruker den nor eg har for mye sykisk energi.

 

10: nor du er ferdig med den så velger du selv va du vil med den. vil du berre kaste den klapper du nevane sammen. vill du heller leke med ballen å berre sitte å samle energi i den så kan du det. men merk vist du ikke er god nokk til å kosentrere deg på en av di 2 energi typene (nemt ovenfor)

så kan du ende opp med å ta energi fra deg selv. det kan være svært energi tappande vist du har lite fra før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg falt av på punkt 1:

"Legg nevane som om du er i eit kors"

 

Hvordan er man når man er i et kors?

Jeg regner med at nevane=hendene, hvordan er de når man "er i et kors".

 

Og hva er de to energitypene?

 

Ellers synes jeg denne setningen var jævlig artig:

"ta nevane fram å tilbake vist du er missfornøyd med energi ballen din"

Endret av Darx
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Jess.

Dette er en utroli ggammel post.

 

Men jeg fant jo den via google.

 

Jeg vil bare si at det fvirkelig er bivirkninger for dette hvis du ikke veit åssen det fungerer.

Jeg ble HELT utmattet.

 

Det som skjedde med meg;

 

- Først tok jeg hendene ut.

- Jeg tenkte på sola, hvor fantastisk den var osv.

- Etterhvert tok jge hendene mot hverandre, ganske så forsiktig, men energien tok faktisk taket på henda mine, og dro dem mot hverandre

- Jeg var sikker på at de skulle touche hverandre, men gjorde det ikke.

 

- Så lurte jeg da, på om dette virkelig fungerte, så jeg kjente at jeg virkelig hadde taket.

- Jeg tok hendene lenger unna hverandre, og mista tak etterhvert, men hadde energiballen i den andre hånda.

- Etter 20-30 sek så tok jeg og klemte sammen henda og brøyt forbindelsen.

 

Men dette tappet meg for energi.

Jeg tror ikke dette er noe jeg skal prøve før jeg veit åssen jeg kan unngå å tappe energi av meg selv. For det tappa meg så mye at jeg måtte legge meg å hvile i 20-30 min.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...