Iceman22 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 En kamerat av meg har nylig kjøpt seg en 360 Premium, han har 28" Crt skjerm og bruker HD-Component kabelen og scart adapater som følgte med. Bildet/grafikken er utrolig dårlig, ser såvidt hvor mye penger man har på Test Drive U. Så det jeg lurte på nå var hvilken kabel jeg trenger for å forbedre det? Hva med den her? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312869 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Riktig! Bildet med HD-kabelen i en scart-adapter gir elendig bilde. Det er faktisk kompositt-signal, og det er det dårligste signalet på stigen. Linken du har lagt opp til komplett er riktig. Det er en RGB-scart som vil gi betraktelig skarpere bilde med bedre farger. Bildet hos komplett er feil. Specsene er også feil, så forsikre deg om at det er en RGB-Scart du får. For som sagt, så er bildet og specs feil. Anbefaler på det sterkeste å kjøpe en RGB-scart så lenge man ikke kan benytte seg av ekte HD-grafikk. Endret 11. februar 2007 av trykkertor Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Er dette den samme kabelen? Har CRT tv, uten HD og HD-ingang, og bruker i dag medfølgende kabel (den som følger med core modellen av xbox360). Vil jeg få bedre bilde med den kabelen jeg linker til? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Der har du kabelen ja. Vel verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå