Movieheart Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har lett litt rundt på forumet her og har liksom ikke funnet noen Matrix tråd. Kan hende det er jeg som ikke har letet godt nok, men starter denne tråden likevel. Dette er noen fantastiske filmer som jeg synse burde få sin egen tråd her på forumet. I denne tråden tenkte jeg vi kunne dele erfaringer med filmene og kanskje noen kan komme med forklaringer på forskjellige ting i Matrix-universet. Med andre ord i denne tråden kan vi diskutere alt som har med Matrix å gjøre! Jeg har nettopp sett gjennom alle Matrix filmene og jeg synes film 1 er den beste. Elsker scenen der Neo og Trinity kommer inn i bygningen, og går gjennom metall detektoren og han vakten sier at han skal fjerne alle metall tingene han har på seg. Så åpner han frakken og vakten sier bare: "Oh shit!" :!: Håper det er noen "fans" der ute som kan komme å diskutere i denne tråden! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg er fan av film 1 og 2, men jeg har ennå ikke sett nummer 3. Det er storslåtte filmer de jeg har sett til nå. Har tenkt å se 1 og 2 en gang til, for å så se Revelutions. Har fått med meg litt av Revelutions, fordi jeg spilte The Matrix - Path of Neo. Konge spill. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg elsker alle tre filmene! Synes de er geniale, rett og slett Elsker alle slåsskampene, med og uten våpen. Musikken er så utrolig bra, og gir meg frysninger fra topp til tå! Husker første gangen jeg så de. Satt og tenkte: "Hvor smarte er ikke de som har skrevet denne historien!?". The Matrix og LOTR er de beste triologiene! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg digger alle 3 filmene. Action scenene og effektene er noe av det beste som finnes på film. Men første filmen er den beste. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Må kanskje si meg enig. Blandingen mellom sci-fi og "virkeligheten" er litt mer balansert. Det gjør filmen veldig bra! Edit: Virkeligheten i gåseøyne, siden det faktisk ikke var virkeligheten, men the Matrix Endret 11. februar 2007 av anietsoj Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Må bare si meg enig i alle dere! Men det er ikke noen som har en link til en side som forklarer alt om Matrix universet? Føler jeg ikke skjønner alt enda. Selv om jeg har sett filmene ganske mange ganger. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har ikke det dessverre! Hva er det du ikke skjønner? Kan jo prøve å svare deg Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Har ikke det dessverre! Hva er det du ikke skjønner? Kan jo prøve å svare deg 7920670[/snapback] Det meste rett og slett... Men mye arkitekten osv. Hvordan Matrix systemet er bygd osv. EDIT: Fant en masse stoff på wikipedia.org Så jeg sitter å tenker litt på om jeg skal lage en del info om de forskjellige personene i Matrix verdene og legge det inn i første post? Hva sier dere til det? Kanskje noen kan hjelpe meg og? Endret 11. februar 2007 av _Zero Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg er stor fan av The Matrix. Liker egentlig nesten bare nummer en (og mulig animatrix). De andre fokuserer mye mer på action enn den filosofiske delen. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Joda, men slik blir det jo! Det hadde ikke vært mye spenning hvis ikke Zion var så truet p.g.a. krigen. Det gjorde jo at Neo måtte forte seg så veldig! Jeg synes det blir litt feil å si at man liker én film i en triologi. Det er jo egentlig en og samme filmen, bare delt opp i tre. Det er at du likte den første den best er greit nok Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg synes 1'ern er ganske god, men de to siste suger. Eller 2'ern er akseptabel, men 3'ern var ræva. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 jeg er nok en av dem som liker matrix minst på forumet, selv eneren er jeg ikke så velig glad i, og fordi noe er kompisert og vansklig betyr ikke at det er smart. alle kan gjøre ting unødvendig komplisert Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg liker Matrix filmene veldig godt, men de taper seg etter hvert 1ern er best 2ern er nest best 3ern er dårligst (men den er ikke dårlig i den sammenheng, bare ikke så god som forgjengerene) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 HAr kun sett MAtrix 1, men så akkurat gjennom 3 Animatrix filmer på YouTube Men trenger vi egentlig en samletråd for disse filmene? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Men trenger vi egentlig en samletråd for disse filmene? 7922921[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Jeg synes det blir litt feil å si at man liker én film i en triologi. Det er jo egentlig en og samme filmen, bare delt opp i tre. Det er at du likte den første den best er greit nok 7922416[/snapback] Nei. Det er absolutt ikke feil. Matrix var ikke tenkt som en trilogi med det første. Joel Silver spurte Wachowski-brødrene om de ville lage mer matrix-filmer. og siden de følte at de hadde så mye stoff tenkte de at de kunne skrive noen manus til. Så å si at jeg bare liker en film i en trilogi som aldri var ment å bli en trilogi blir ikke feil. Endret 12. februar 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Glede seg til Matrix Trilogien kommer i HD. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 1ern er veldig bra, 2ern er helt grei og 3ern er ikke akkurat kjempebra.. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Liker eneren best, mem synes ikke toeren er så dårlig som noen skal ha den til. Ja det er nok mest action, men også en del filosofiske twister, både med Merovingian og han "arkitekten". En del artige tankebaner der. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Men trenger vi egentlig en samletråd for disse filmene? 7922921[/snapback] Nei. 7922940[/snapback] Hva mener dere er galt med en samletråd til disse filmene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå