Killerquo Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Så du har prøvd? 7921100[/snapback] Jeg har ikke vært nedkjølt selv, men jeg har vært sammen med folk som er nedkjølt på tur, ikke på kritisk nivå, men det er skummelt. De blir apatiske og hører ikke på en dritt du sier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Når man fryser, bruker kropppen mye varme på å varme den opp. Tilslutt sovner vi bare fordi kroppen har brukt opp all energien sin. Så ville nok valgt Sydpolen ja. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Vil leve og puste så lenge jeg overhodet kan jeg selvom det ikke er noe håp eller ikke.. Heller 24ekstra pinsome timer ved å tenke på de man er glad i enn å bare miste bevistheten ved syd-polen. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hva med å holde seg unna de stedene? Hehe, uansett, jeg hadde nok valgt Sydpolen - bedre å dø fort enn å dø sakte. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Det blir vanskelig dette. Det hadde jo vært litt artig å bruke to dager på å skrive EID i sanden i Sahara, før du kreperer. Men jeg ville nok valgt Sydpolen, har alltid villet se pingviner Endret 11. februar 2007 av Emomilol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå