Nessi Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei Har en meget slitt Acer her, har lyst til å lakkere den i en annen farge, men er litt skeptisk på hvordan. og hvilken lakk. - så den ikke bli slitt bort så fort - ser fint ut - enkelt - så den ikke renner ut Dette er det viktigste, noen som vet hvilken lakk jeg må kjøpe? mvh even Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei Har en meget slitt Acer her, har lyst til å lakkere den i en annen farge, men er litt skeptisk på hvordan. og hvilken lakk. - så den ikke bli slitt bort så fort - ser fint ut - enkelt - så den ikke renner ut Dette er det viktigste, noen som vet hvilken lakk jeg må kjøpe? mvh even 7919354[/snapback] Pusse ned til plasten og bruke "Acrylic Urethane Paint" Mange tynne lag, da renner det ikke. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Hvor får jeg kjøpt sånn lakk, går det an å bestille fra nett? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 man kan ikke trasportere lakk på boks vis det er det denne lakken hifiking aikter til. så vis det er spraylakk er det utelukket å kjøpe dette på nett. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 man kan ikke trasportere lakk på boks vis det er det denne lakken hifiking aikter til. så vis det er spraylakk er det utelukket å kjøpe dette på nett. 8029748[/snapback] Man får jo kjøpt gass på boks, blant annet fra Sandefjord Paintball på nett. Fra utlandet er en annen sak. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Daså var det jeg lurte på om det bare gjaldt å innføre det til landet som var ulovlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå