zeox Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) har vurdert å bestille meg eureka seven på dvd i lang tid nå, men det er ikke spesifisert om det japanske audio-sporet er med eller ikke. er det noen som vet noe om dette? Det er sikkert med, men "better safe than sorry". takk. det er sone 2 det er snakk om her.. Endret 11. februar 2007 av zeox Lenke til kommentar
akan Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 det er garantert med, og det står vel der du har tenkt å bestille dvden fra eureka 7 er et godt kjøp Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Mest sannsynlig er det inkludert, hvis det er den engelske (UK) utgaven. Eneste jeg kan si er at jeg har Eureka Seven på sone 1 DVD, og der er det japansk tale. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Å vri spørsmålet hadde nok gjort det mer naturlig... Poenget er at den japanske versjonen av en anime ALLTID er til stede, en engelsk dub er mer en "bonus"; belive it or not.. Men snasig at du skal kjøpe Eureka seveN på DVD Har også lyst på en "spesiell" anime på DVD Lenke til kommentar
flakken Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Siden det er et spørsmål angående Eureka seveN her så kommer jeg med et eget. Er det noen norske websjapper som selger E7? (Jeg beklager min uvitenhet om norske animeshops) Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Siden det er et spørsmål angående Eureka seveN her så kommer jeg med et eget. Er det noen norske websjapper som selger E7? (Jeg beklager min uvitenhet om norske animeshops) 7924288[/snapback] www.raigashop.com har den på sone 1 DVD for 175 kroner. www.outland.no har kun mangaen, kunne ihvertfall ikke finne den DVD, men der hadde den vel kostet 299 kroner Lenke til kommentar
zeox Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Å vri spørsmålet hadde nok gjort det mer naturlig...Poenget er at den japanske versjonen av en anime ALLTID er til stede, en engelsk dub er mer en "bonus"; belive it or not.. Men snasig at du skal kjøpe Eureka seveN på DVD Har også lyst på en "spesiell" anime på DVD 7923945[/snapback] feil. Mange DVD'er (cardcaptor sakura, naruto, one piece osv) er i versjoner som det kun er dub-versjonen. poenget er at det ikke står på play hva slags lydspor som er tilstede. står kun "Languages: Dolby Digital (2.0) Stereo". vanligvis pleier det å stå additional languages, men gjør ikke det her. derfor ble jeg litt usikker. Har masser av anime på DVD (brent meg på å kjøpe et volum av CCS uten original-stemmene. kjipt..), så har erfaring på fronten Endret 12. februar 2007 av zeox Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Huff da, det viste jeg ikke; det er uansett absurd! *knytter nevene mot himmelen* Damn you dub fuckers!!1 Du har rett i å være skeptisk da Lenke til kommentar
zeox Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 jepp. er uansett bestillt, så bare å krysse fingrene nå Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Gikk det bra eller? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 jepp jepp. japansk tale og grønne skoger. elsker denne serien <3 Lenke til kommentar
sasori Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kor mange episoder er det i Eureka 7? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) 50 episoder totalt i Eureka seveN. Vi håper også på en totalt avsluttende film, ettersom det er stilt noe misnøye angående slutten blant publikum. Edit: Prøver du å få 1000 i post count, eller? Er ikke så vanskelig å finne ut av slike ting. Pluss gjenopplivningen av alle disse "ferdige" trådene... Endret 29. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Patience Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå