Bertelsen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Vurderer å kjøpe Far Cry på 360 nå, men er det stor forskjell fra pc mtp. det grafiske? Og hvordan er spillet sånn generelt? Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ja, det er ganske store forskjeller, på godt og vondt, men det viktigste her er å se på spillene. Far Cry på PC og Far Cry Instincts: Predator på xbox 360 er to forskjellige spill med to historier, andre våpen, annen grafikk og andre kjøretøyer og helt til slutt, forskjellig leveldesign. Vannet i xbox 360 versjonen er nydelig, og de er klart bedre enn i PC versjonen. Våpen og kjøretøymodellene er mer detaljert i xbox versjonen. PC versjonen kan nok framstilles som litt mer polert og litt mer detlajer her og der, men bortsett fra det så det nesten de samme grafiske effektene.Det som skiller de to versjonene mest er nok selve gameplayet, hvor du i PC versjonen kun går rundt å skyter alt du ser mens xbox 360 versjonen ir deg muligheten til å få superkrefter som, varmesyn, bedre luktesans, løpe fort, hoppe høyt, mer energi og generelt sett bli sterkere. Jeg synes begge to er veldig bra spill, men hvis du ikke har xbox 360 så vil jeg andbefale deg å kjøpe den først. Spillet koster rundt 100. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Takk for et bra svar! Jeg har 360, men jeg har kun GeOW og Dead Rising for øyeblikket, så jeg må kjøpe et par spill til, Far Cry er billig ja, derfor tenkte jeg å kjøpe dette og Crackdown denne måneden. Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Far Cru til xbox 360 ligger på 199,- på playx.no sist jeg sjekket. Synes absolutt det er verdt den prisen hvis du har et snev av interesse for actionfylte spill. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Det hørtes ut som en bra pris ja! Elsker Far Cry på pc, så jeg tenker meg at dette blir bra. Så nå håper jeg at Crysis kommer på 360 en gang. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Far Cry Instincts: Predator er kraftig undervurdert. Dette er et kjempespill hvis du liker sjangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå