allyse Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg har laget 3 tråder. Dine Videregående utdanningsspørsmål og erfaringer Dine Privatskole utdanningsspørsmål og erfaringer Dine Høgskole/Univesitet utdanningsspørsmål og erfaringer Regelen for disse postene er følgende: Ikke post off topic Ikke post noe om privatskoler eller høgskoler i vgs. tråden eller liknende. (ikke skriv når en vil f.eks ta IKT: Ta heller høgskole) Disse trådene skal være RENE erfaringer eller spørsmålstråder. Brudd på noen av disse reglene ser jeg på som sterkt - direkte brudd på reglene og det kan få representalier. Bruk postene aktiv! Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Noen som har lyst til å ta M100 eksamen for meg neste fredag?? :smile: (M100 = Mattekurs på UiB) Jeg har ikke helt roen, men tror (og håper!) at jeg står... Skal klare eksamenen i I110 selv (informatikk, JAVA) Lenke til kommentar
ilex Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 ikke gå på Høgskolen i Gjøvik . Det stedet er i en forråtnelses prosess. ps. representalier? Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Ingen som vil ta eksamenen for meg?? SLØVT! :smile: Lenke til kommentar
pekle Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Tiger: Om du stryk no så kjem det fleire sjanser seinare. Mitt første studieår strauk eg på fire av seks eksamenar, men eg kom gjennom likevel. ilex: Høgskolen eller heile Gjøvik? Eg har vel det inntrykket at Gjøvik er den kjipaste av mjøsbyane. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 jeg kan si en positiv ting om Gjøvik, og det er at de har landets beste kebab sjappe som jeg hittil har erfart: Happy Time. vel egentlig er det en pizzaria, men de bruker ekte kjøtt, ikke slikt oppmalt farse møl eller fjærkre som de fleste andre.. og de har skikkelig saus, ikke den lugubre dressingen du får overalt. mmmm.. kebab pizza. ellers, hva skjer på Gjøvik? Ikke stort! Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 06:58, skrev ilex:jeg kan si en positiv ting om Gjøvik, og det er at de har landets beste kebab sjappe som jeg hittil har erfart: Happy Time. vel egentlig er det en pizzaria, men de bruker ekte kjøtt, ikke slikt oppmalt farse møl eller fjærkre som de fleste andre.. og de har skikkelig saus, ikke den lugubre dressingen du får overalt.mmmm.. kebab pizza.ellers, hva skjer på Gjøvik? Ikke stort! Så moralen er: Elsker du en skikkelig kebab, studer i Gjøvik! Ellers hold deg unna.. er det sånn å forstå?? :smile: Hehe.. nei, kom dere heller til en av de 4-5 store byene (Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger, Kristiansand).. det er der det skjer! (Bergen for min del) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå