allyse Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg har laget 3 tråder. Dine Videregående utdanningsspørsmål og erfaringer Dine Privatskole utdanningsspørsmål og erfaringer Dine Høgskole/Univesitet utdanningsspørsmål og erfaringer Regelen for disse postene er følgende: Ikke post off topic Ikke post noe om privatskoler eller høgskoler i vgs. tråden eller liknende. (ikke skriv når en vil f.eks ta IKT: Ta heller høgskole) Disse trådene skal være RENE erfaringer eller spørsmålstråder. Brudd på noen av disse reglene ser jeg på som sterkt - direkte brudd på reglene og det kan få representalier. Bruk postene aktiv! Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Lazaron Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Er det mulig å få opplæring i programmering på vgs? Driver nemlig litt med det på fritiden, men det blir litt for lite til å at jeg kommer noe særlig fremover :sad: Har jeg KRAV på en slik opplæring...eller er det enda en slik ting man må være heldig med læreren sin for å få gjennom? Kjipt at skolesystemet er så full av tilfeldigheter.. men allikevel så forferdelig statisk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Du har vel kanskje glemt folkehøyskoler allyse :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå