TheOats Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Hvordan ser man forbedringene ved å bytte til HDMI på ps3 eller vist det hadde gått på 360?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Kan nok sammenligne det med å gå ifra kompositt på Xbox 360 over til Komponent på HDTV Endret 12. februar 2007 av Mala Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Kan nok sammenligne det med å gå ifra kompositt på Xbox 360 over til Komponent på HDTV 7926616[/snapback] Synd jeg ikke har peiling på hva kompositt er, jeg bruker bare den doble kabelen som fulgte med 360en. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Har du HDTV da eller? 7926979[/snapback] Ja, har lenge brukt de hvite gule og røde pluggene, men etter jeg fikk hdtv bruker jeg blå rød grønn. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ja riktig, hadde vert lit kjedelig om du hadde sitti med de andre kablene ser du Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har du HDTV da eller? 7926979[/snapback] Ja, har lenge brukt de hvite gule og røde pluggene, men etter jeg fikk hdtv bruker jeg blå rød grønn. 7927053[/snapback] det er komponent Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Og det er vel ikke store forskjellen fra komponent til HDMI. (?) Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kommer vel litt an på hvor "trente" øynene dine er, og TVen. Ellers ligger vel den store forskjellen i at komponent sener analoge signaler, og HDMI digitale. Lyden blir vel merkbart bedre ville jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kommer vel litt an på hvor "trente" øynene dine er, og TVen. Ellers ligger vel den store forskjellen i at komponent sener analoge signaler, og HDMI digitale. Lyden blir vel merkbart bedre ville jeg tro. 7933495[/snapback] Men er ikke alltid det er bedre med digitalt. Så HDMI-lyden er altså bedre enn med en optisk SPDIF? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det er jeg ikke sikker på Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Hdmi = digital overføring av bilde. - den beste måten og overføre bilde. komponent = litt dårligere enn hdmi, men spørs om man ser noen særlig forskjell. komposit = Elendig og foreldet måte og overføre bilde. Bildet går kun gjennom en kabel. Hdmi blir brukt på alle nyeste dvd spillere og de nyeste tv'er. Velgdig kort forklart Endret 13. februar 2007 av marius90 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Hdmi = digital overføring av bilde. - den beste måten og overføre bilde. komponent = litt dårligere enn hdmi, men spørs om man ser noen særlig forskjell. komposit = Elendig og foreldet måte og overføre bilde. Bildet går kun gjennom en kabel. Hdmi blir brukt på alle nyeste dvd spillere og de nyeste tv'er. Velgdig kort forklart 7934633[/snapback] Hehe takker. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kommer vel litt an på hvor "trente" øynene dine er, og TVen. Ellers ligger vel den store forskjellen i at komponent sener analoge signaler, og HDMI digitale. Lyden blir vel merkbart bedre ville jeg tro. 7933495[/snapback] Komponent brukes kun til bilde, så lyden er nok ikke noe særlig å skryte av nei Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kommer vel litt an på hvor "trente" øynene dine er, og TVen. Ellers ligger vel den store forskjellen i at komponent sener analoge signaler, og HDMI digitale. Lyden blir vel merkbart bedre ville jeg tro. 7933495[/snapback] Komponent brukes kun til bilde, så lyden er nok ikke noe særlig å skryte av nei 7936039[/snapback] hahaha...not...Det er lyd for stereo på de fleste komponentkabeler til konsol... Lenke til kommentar
freke Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Men siden komponent er bilde overføring, så inngår ikke lyd i og for seg. Selv om man kan få både stereo og optisk ved siden av komponent. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Herregud da, det er bare latterlig å kverulere på det der! Komponent er overføring av bilder, og de fleste komponentkabler til konsol kommer med plugger for stereo lyd også. Ergo, tre for bilde og to for lyd... Ok? Lenke til kommentar
freke Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ja klart. Hvilken lydkabel bør jeg kjøpe? Komponent. Naturligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå