atticus Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 ADVARSEL!!! Denne tråd inneholder bilder som kan være skadelige for folk som ikke tåler sterke bilder. Dere er herved advart... Ja som topic sier så er det noe rart med B|Real og de festene han er på. Jeg legger bare fram bevisene så får dere ta konklusjonen. Dere vil også få et nytt syn på hva B|Real og gutta mener med "såpe".. Hva er det med hånda hans? O M G ! ! hmm..sleike "såpe" ? Hva er det han ser på ? Hvorfor har han munnen åpen? Ser IKKE ut som han glaner på kameraet her nei.. Dette lurer jeg forsatt på hva er , men stakar han som evt. eier den såpen der.. Ser ut til at denne "såpen" har Alle Elsker Mary effekt.. Hva venter han på mon tro? "Såpe".. Dette er det ultimate bevis som da B|Real hevder er "såpe".. Ja.. Da er det deres tur til å ta konklusjonen.. Jeg viser bare bevisene.. Takk for meg ! :grin: :grin: [ Denne Melding var redigert av: atticus på 2002-12-03 21:30 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Ja, det har vært tvil til B|Real og vennene hans lenge, og dette styrker nok tvilen til hans heterofile skapholdning på nett. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 legger såpe seg sånn mellom fingrene? doubt it!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jah...det er rart at dere alltid må tenke koffert. Selvfortrengelse? :razz: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Og sånn skjer når man snoker rundt etter bilder og tenker: "oi, sånn fest har jeg aldri vært på før". Det der er vel en helt vanlig fest etter det jeg kan se etter å ha sett 2 bilder. What`s the deal? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: MrA| skrev (2002-12-03 23:20):Og sånn skjer når man snoker rundt etter bilder og tenker: "oi, sånn fest har jeg aldri vært på før". Det der er vel en helt vanlig fest etter det jeg kan se etter å ha sett 2 bilder. What`s the deal? Det var da jeg som la de ut dah Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Det har du sagt før B|Real. Jeg forstår enda ikke problemet? :???: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den , skrev : spam? :???: _________________ +#hw.no@undernet join #askim@undernet www.blod.net [ Denne Melding var redigert av: Blod på 2002-12-04 00:16 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Blod skal du begynne å herme etter sir'en nå. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 ahh.. gode gamle minner dette her. Måtte bare bringe den opp igjen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Bildene funker ikke nå Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 bildene fønker ikke nei... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 bildene fønker ikke nei... Fønker fint hos meg... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 bildene fønker ikke nei... Fønker fint hos meg... Meg 2 Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 nå fønka dem her og.. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Det der er vel en helt vanlig fest etter det jeg kan se etter å ha sett 2 bilder. Jepp, men med et unntak: Hvor er damene?!? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Ja nå funket bilde men ikke så kult egentlig. Ja kor var damene? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 det er GØY å bumpe gamle tråder ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå